درود به دوستان ایی جهازی عزیز در این مقاله به هارمونی وسایل آشپزخانه و رنگ های آنها میپردازیم , برای داشتن یک آشپزخانه به سبک اروپایی و یا ترکیه ای با ما همراه باشید همچنین این مطالب به شما کمک میکند تا قبل از خرید وسایل آشپزخانه خیلی هدفمند و با دید باز از سایت ما خرید کنید.

آیا از بحث‌ها و نظرات دیگران در مورد لوازم آشپزخانه خود و یا کمک گرفتن از آنها قبل خرید و بی نتیجه بودن آنها خسته شده‌اید ؟ پس زمانش رسیده که خودتون تصمیم بگیرید و یک آشپزخانه بسیار زیبا و رویایی خود را درست کنید.

 

آیا میدانستید تزئین مجدد آشپزخانه , از اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام و... چالش برانگیزتر هست؟

از دستشویی خسته شده اید؟ حوله، تشک حمام و پرده دوش خود را عوض کنید، شاید یک قفسه یا یک عکس آویزان کنید. از اتاق خواب خود خسته شده اید؟ پرده‌های جدید، کاغذ دیواری جدید، شاید یک میز کنار تخت جدید را امتحان کنید. اما آشپزخانه یک فضای بسیار کاربردی است. شما نمی توانید یک کانتر جدید یا یک اجاق جدید را به دلخواه تهیه کنید. و یا نمیتونید اپن و یا دیوار و ساختار آشپزخانه را بهم بزنید و درگیر معماری و بنایی شوید. تنها با تعویض وسایل آشپزخانه از ظروف پخت و پز گرفته تا وسایل ریز آشپزخانه داخل کابینت میتوانید بازسازی را شروع کنید، آیا تا به حال سعی کرده‌اید وسایل آشپزخانه را به صورت آنلاین از ایی جهاز بخرید؟ ما در سایت ایی جهاز با قرار دان سبک برای تمامی وسایل به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را در نوسازی آشپزخانه خود داشته باشید.

ظروف جدید

مجموعه جدیدی از ظروف غذاخوری به تغییر دادن سبک کلی آشپزخانه شما کمک زیادی خواهد کرد.

اکر بخواهید استایلی روشن ,یکپارچه شده و مینیمالیست فرانسوی داشته باشید, ظروف غذاخوری شما نقطه شروع در آشپزخانه خواهد بود , حتما توجه خاصی به ظروف غذاخوری خود داشته باشید با دقت آنها را انتخاب کنید و در کابینت خود با اعتناد نفس بچینید تا ظاهری جسورانه داشته باشد به خصوص رنگ های روشن باعث میشود تا آشپزخانه شما سرزنده‌تر باشد ,حتی میتوانید ظروف آشپزی را با ظروف غذاخوری خود ست کنید.

پارچ و لیوان

گلدان‌‌ها و پارچ ها آیتم های چند منظوره ای هستند که در طراحی آشپزخانه شما در مورد بحث و بررسی قرار میگیرند.

می توانید از آنها برای چیدن گل در جزیره آشپزخانه خود(منظور همان اپن آشپزخانه که جدیدا به صورت جزیره طراحی میشود)، مخلوط کردن نوشیدنی ها  استفاده کنید. رنگ‌ها، الگوها، اندازه‌ها و سبک‌های مختلف گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا سبک منحصر به فرد یا خاص شما بتواند در این قطعه ساده بدرخشد. چیزی که واقعاً در مورد این اقلام عالی است این است که آنها اهداف متعددی را انجام می دهند در حالی که فضای ذخیره سازی را نیز اشغال نمی کنند، زیرا روی پیشخوان شما عالی به نظر می رسند!

در بعضی موارد میتوانید از پارج به عنوان گلدان استفاده کنید که بسیار نیز جذاب و زیبا میشود , درداخل آنها میتوانید وسایل و یا لوازمی را قرار دهید.

ظروف چوبی

پلیت ها و تخته های چوبی خیلی پرکاربرد هستند و خیلی‌ها این لوازم زیبا را در کابینت مخفی میکنند ولی در چند سال اخیر به عنوان یک عنصر زیبایی در آشپزخانه مورد توجه قرار گرفته , این پلیت ها را میتوانید آویزان کنید و یا در جایی در آشپزخانه مانند کنار پنجره قرار دهید,سعی کنید رنگ‌ها ,اندازه‌ها و بافت ها را باهم ترکیب کنید و حتما از پلیت های بزرگ چوبی به عنوان یکی از عناصر استفاده کنید برای اطلاع بیشتر از نحوه خرید و انتخاب پلیت‌های چوبی مقاله ظروف چوبی خوب یا بد را بخوانید.

پاسماوری و یا کندی‌

سعی کنید حتما با تعدای پاسماوری و یا ظروف حبوبات(در خارج از ایران به نام قوطی شناخته میشود) زنده کنید.

به جای بسته بندی‌های مواد غذایی مثل شکر ,قند,حبوبات, حتما سعی کنید از تعدادی پاسماوری و یا ظروف حبوبات استفاده کنید. از قوطی های شیشه ای برای ظاهر مینیمالیستی تر استفاده کنید یا یک الگوی رنگارنگ را برای لذت بردن از آن انتخاب کنید.

از این کندی‌ها ببه صورت دومنظوره نیز میتوان استفاده کرد ,برای آشپزخانه و یا کنار مبلی و یا اپن و یا کنار میز tv.

میوه و میوه خوری‌های خود را نمایش دهید

جدای زیبایی برای حفظ سلامتی سعی کنید وسایلی که مربوط به مصرف سبزیجات و یا میوه ها میشوند را در آشپزخانه به نمایش بگذارید ,این کار باعث استفاده بیشتر میوه و سبزیجات شما میشود.

شما میتوانید از انواع کاسه ‌های میوه خوری از نوع فلزی ,بلور,کریستال ,..... استفاده کنید این کار باعث مصرف بیشتر میوه خود و خانواده میشود.

به نکته قرار گرفتن میوه خوری کنار استند فنجان‌ها توجه کنید ,قرار گرفتن این وسایل باعث میشود تا هارمونی زیبایی را در آشپزخانه خود داشته باشید.

نان خود را پنهان کن

برای حفظ ماندگاری بیشتر نان و همچنین زیبایی و هارمونی نان را داخل ظرف نان قرار دهید.

به جای کنار گذاشتن قرص‌های نان، کیک‌ها و کلوچه‌ها، فقط آن‌ها را در یک سطل نان روشن و شیک قرار دهید که همه چیز را مرتب نگه می‌دارد. به خصوص اگر به دنبال سبک یکپارچه سازی هستید، گزینه های بسیار خوبی وجود دارد.