هر غذایی نیاز اساسی به ادویه جات با طعم و رنگهای مختلف دارد , هر میز جلومبلی و کنار مبلی و میز TV برای کامل و زیبا شدن نیاز به کندی های سه سایز دارد پس با ما همراه باشید تا نکات مهم در خرید کندی و پاسماوری را با هم بررسی کنیم.

 

ادویه جات به عنوان بخش مهمی در آشپزی به غذاهای ما رنگ و بوی خاصی میخشند و همینطور روغن نهفته در آنها به پخت و پز و طعم نهایی کمک بسیار زیادی میکند , انواع ادویه دست ساز و شرکتی در بازار دارای تنوع بسیار بالایی هستند ولی میتوان به تعداد 6 الی 7 نوع از آنها که در پخت و پز روزمره کاربرد فراوانی دارند بسنده کرد , ما در اینجا به ظروف نگهداری این چند نوع ادویه میپردازیم و با یک تیر دونشان میزنیم هم محل نگهداری هم دیزاین آشپزخانه.

پاسماوری ها دارای ابعاد و انواع مختلفی در سایت ایی جهاز موجود و قابل خرید هستند , ما در اینجا این اطمینان را به شما میدهیم که با بیشترین تنوع و کیفیت در دسترس شما هستیم.

جاادویه و یا پاسماوری در چند سال اخیر به صورت ترکیبی از نوع جنس در دسترس هستند از ترکیب فلز و بلور گرفته تا چوب و فلز.

اما برم سراغ کندی سه سایز که چند سالی هست مد شده , نکته مهم در کندی ها ست کردن آنها با انواع میزهای شماست در انتخاب این مجموعه سعی کنید رنگ هایی مانند مشکی  , سفید و یا طوسی را انتخاب کنید این رنگ ها میتونن به راحتی با تمام رنگ ها ست بشن ,  اگر هم ترکیبی از رنگ استیل و یا طلایی چاشنی این کار شده باشد که محشر هستن در زیر چند نمونه براتون میزارم.

 

 

در زمان خرید با شمار زیادی از مدل ها و طرح ها برخورد میکنید در ادامه نکاتی هست که به شما کمک میکند تا بتوانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

 پاسماوری و کندی

باتوجه به تعداد ادویه های مورد استفاده و همچنین مقداری که داخل آنها ریخته میشود میتوانید اولین قدم را در انتخاب شروع کنید 

در مورد سایز کندی تقریبا سایز هایی با ارتفاع 20 سانت مناسب کنارمبلی و جلومبلی و همچنین میز Tv هستند ,اگر در نظر دارید که کندی ها را در قفسه ها قرار بدهید حتما سایز را چک کنید تا از قرار گرفتن داخل قفسه ها اطمینان پیدا کنید.

این یک بخش حیاتی برای انتخاب شما هست چون با افزایش دما مواد داخل با ظرف واکنش نشان داده و ترکیب میشود بیشتر سعی کنید بلور و یا سرامیک و چوب را انتخاب کنید که صدرصد طبیعی و مناسب سلامتی هستند , نکته بعدی در انتخاب که هم زیبایی فاخری دارد هم سلامت هستند ظروف کندی و پاسماوری با درب ها و زیره های فلزی آبکاری شده با بدنه بلور و یا سرامیک هستند.

 

سرویس پاسماوری جدید مناسب دیزاین شما

در انتخاب پاسماوری و کندی سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که بتوانید هم به عنوان دکور منزل و هم جاادویه و یا ظروف تنقلات استفاده کنید این روش به شما کمک میکند در هزینه ها صرفه جویی کرده و انتخاب مناسبی داشته باشید برای مثال تصویر زیر میتواند هم به عنوان ظرف تنقلات به عنوان پذیرایی و هم به عنوان ظروف دکوری و در صورت نیاز در آشپزخانه به عنوان ظرف چایی ,شکر و ... استفاده شود.

 

نکته مهم در انتخاب کندی و پاسماوری داشتن درب هستند که هم از گرد و غبار جلوگیری کند و هم به تازه تر ماندن مواد کمک زیادی میکند , درب میتواند عاملی اساسی برای زیبایی کندی های شما باشد همچنین داشتن پایه و کفی کمک زیادی به شکوه و زیبایی دیزاین منزل شما میکند.

در ادامه چند آیتم برای کمک به شما آورده شده و مزایای آن نیز گفته شده است

 

کندی سه سایز هرمی همراه با نمادهای مختلف ساخته شده از جنس بلور و فلز آبکاری شده که میتواند تزئین فوق العاده زیبایی به منزل و میزهای تخت شما بدهد ,موجودات روی درب ها میتواند به عنوان دستگیره و همچنین نمادی بر زیبایی خانه شما داشته باشد .

برای مثال رنگ سفید ماربل بهمراه قیل مجموعه پایین از طرح ماربل که جزو جدیدترین مدها هست استفاده کرده و ترکیب آن با طلایی و استیل یک هارمونی چشم نواز را برای شما به ارمغان آورده و چشمان شما با هربار دیدن قیل بالای کندی در ذهن شبیه سازی مقاومت و بزرگی را گوش زد میکند.

در طرح زیر اسب طلایی نماد ثروت و شکوه را برای شما تجلی میکند همچنین نجابت و پایداری را میتواند برای اهالی خانه به ارمغان بیاورد در کل طروف کندی میتواند بارها و بارها توسط مهمان ها و اهالی منزل دیده شوند و این شما هستید که میتوانید در ذهن مخاطبین خود انواع تصورات و فانتزی را بسازید.

 

اشکال کندی هرمی که در بالا مشاهده کردید دارای بررسی های زیادی بوده و هستند از اهرام مصر گرفته تا موزه ها چرا از اشکال هرمی استفاده کنیم ؟

شکل هرم باعث انتقال انرژی از سطح به آسمان میشود .

این شکل هندسی با عث گردش انرژی در اطراف خود شده و همچنین از ساکن شدن انرژی و انباشت آن جلوگیری میکند , انرژی میتواند به شکل های گوناگون در اطراف شما وجود داشته باشد اما نکته مهم گردش انرژی هست که باید رعایت شود.