درود به تمامی همراهان عزیز ایی جهاز , در این مقاله به بررسی مدل های پرفروش  چینی پردیس کاشان میپردازیم و محصول جدید بن چاینای پردیس و ایزابل را بررسی میکنیم با ما همراه باشید.

1- چینی پردیس کاشان طرح دنیا فیروزه ای و طلایی

این محصول در قالب پاریس مثلثی شکل به بازار عرضه شده است , طراحی اسلیمی بهمراه رنگ طلای به کار رفته در این محصول ظروف غذاخوری را مزین به این رنگ زیبا کرده است.

2- طرح پاریس مدل بهار

سرانجام در محصولات این شرکت شاهد طیف رنگ های شاد و گل های حجیم شدیم , این مدل یکی از متفاوت ترین ظروف غذاخوری این مجموعه به حساب می‌آید و همین موضوع آن را به یکی از پرفروش ترین های این شرکت تبدیل کرده است , انتخاب قالب پاریس به عنوان شکل هندسی برای این طرح بسیار هوشمندانه و زیرکانه انجام شده است , دیس های پازلی شکل این قالب با طرح بهار بسیار هماهنگی و هارمونی دارد.

3- طرح ویلیج

یک طرح تمام کلاسیک و اروپایی که برگرفته از فرهنگ و سبک زندگی اروپا در دهه هشتاد میلادی است , این طرح با طیف رنگ کاربنی بسیار زیبا به محصولات اروپایی و مشهور بسیار نزدیک شده است , این محصول برای دوستداران طرح عتیقه و قیمتی بسیار جذاب است ,گل های ریز حاشیه بهمراه تصویر یک روستای غربی چهره کاملا متفاوتی به میز غذاخوری شما میبخشد.

4- طرح مدل آلما

این طرح با استفاده از طیف های رنگی متنوع در طراحی سعی کرده تا حس واقعی بودن گل ها را به بیننده القا کند , رنگ هایی بسیار نزدیک به هم که از لحاظ پیاده سازی و تکنیکال بسیار پیچیده است , این مدل را به یک محصول کاملا طبیعی و بسیار زیبا تبدیل کرده است.

5-سرویس چینی پردیس طرح آماندا

به جرات میتوان گفت این طرح زیبا به تعداد خیلی کم تولید و در دیدرس عموم قرار نگرفت ولی با همین حجم کم توانست فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد , این نقوش شاعرانه نقش بسته بر روی این ظروف بیانگر ایران باستان و شعرای بزرگ ایرانی هستند , اگر از دوستداران ایران باستان هستید این محصول یکی از

گزینه های مناسب برای شماست.

6-چینی پردیس ایزابل طرح پائولا

یک محصول بسیار جدید از پردیس , یک شاهکار تمام عیار از این مجموعه , این محصول با تغییرات اساسی در مواد اولیه ظروف خود و تبدیل آن به بن چاینا و بالا بردن ظرافت و طراحی یک شکل هندسی بسیار مدرن کلاسیک تمام توان خود را در این طرح به اجرا در آورده است , این محصول از نظر ظاهری بسیار نزدیک به سرویس چینی خارجی است .

قابلیت استفاده در ماکرو و ماشین برای تمامی محصولات چینی پردیس کاشان در نظر گرفته شده است ولی محصولاتی که در آن طلا به کار رفته است بهتر است در ماکرو استفاده نشوند.

سایت چینی پردیس کاشان بیشتر برای اطلاعیه و اخبارهای مرتبط با کارخانه طراحی و راه اندازی شده است , اگر قصد خرید محصولات این کارخانه بهمراه قیمت های به روز و اطلاعات تخصصی بهمراه خصوصیات و اقلام دقیق این کارخانه را دارید میتوانید در سایت ایی جهاز کلمه چینی پردیس را جستجو و یا به لینک اول مقاله بروید تا به تمامی محصولات این شرکت دسترسی داشته باشید.

مدلهای  چینی پردیس  :

  1.  پاریس :  قالبی سه گوش که برخلاف پیش بینی های اولیه که باور بر این بود کم فروش میشه , استقبال خوبی را به همراه داشت خصوصا وقتی بر روی میزهای دوازده نفره قرار میگرد هارمونی زیبایی را به میز های غذاخوری میدهد.
  2.  ایزابل : محصول نیو بن چاینای سرویس غذاخوری چینی پردیس که طرح سوپ خوری کشیده و قوری بلند آن و همچنین دیس پازل زیبایی که داره میتونه طرح جالبی را به سفره های ایرانی بدهد.
  3. الگانس : شکل ظاهری گرد کنگره که با گل های زیبا پوشش داده میشه و حس باشکوه ای را به مصرف کننده القا میکنه البته این قالب باید حتما بر روی طرح های روی ظروف بررسی های زیادی انجام شود.
  4. هرمس : قالب گرد این ظروف غذاخوری که سالهاست روی مد هست و هویچ وقت قدیمی نمیشود , ظاهری زیبا برای کسانی که محتاط هستند در انتخاب اشکال و البته قوری به شکل چراغ جادوی علی بابا که تونسته به زیبایی این سرویس اضافه کنه.
  5. رومنس : ظروف غذاخوری به شکل تپل طرحی بانمک خصوصل در سوپ خوری و قندان و سس خوری ها که حس دوست داشتنی را به مشتری القا میکنه.
  6. ونوس : شک ظاهری این سرویس های غذاخوری چهارگوش لبه تیز با طرح های کلاسیک و فانتزی هست و شیک بودن ظروف را میشه حس کرد.
  7. کایزر : پیرترین قالب چینی پردیس کاشان چهارگوش لبه پهن شده و زمینه خیلی کمی در فروش امروزی دارد یه جورایی به حالت Discountinue رفته.

 

لیست قیمت چینی پردیس کاشان

قیمت این ظروف غذاخوری بر اساس تعداد پارچه ,رنگ به کار رفته , مقدار و نوع رنگ , تعداد اقلام سرویس غذاخوری , قالب و یا شکل هندسی , نوع چینی که ممکن است معمولی و یا ایزابل بن چاینا باشد متغییر است , قیمت های دقیق و به روز این محصولات در لینک اول این مقاله قرار داده شده است و شما به راحتی میتوانید با کلیک بر روی لینک به تمامی قیمت ها دسترسی داشته باشید.

 

اشکال متنوع هندسی سرویس های غذاخوری این مجموعه یکی از مزایای این شرکت به شمار می‌آید , البته از نظر گل های طراحی شده برای ظروف شاهد طیف های تکراری زیادی بر روی محصولات این کمپانی هستیم که باید دقت کرد تا تفاوت را حس کرد و اکثرا در سبک های کلاسیک فعالیت دارد.

ضعف های محصول :

  • کارتن حجیم اشاره کرد که حمل و نقل را سخت کرده.
  • رنگ سفید چینی که نسبت به رقبا سفیدی کمتری داره.

مزایای مدل های جدید چینی پردیس

  • بک گراند محصول به رنگ شیری و نزدیک شدن به رنگ چینی های خارجی
  • ظرافت بالاتر در شکل ظاهری محصول
  • تغییر مواد اولیه از چینی به بن چاینا(نزدیک شدن به بن چاینا خارجی)
  • تقویت بسته بندی محصول

بریم سر وقت پرفروش ترین محصولات چینی پردیس کاشان :

طبف رنگ های چینی پردیس کاشان چند سالی هست که به سمت رنگ های عمومی تر سوق پیداکرده و از رنگ های تکراری چندین دهه قبل در حال فاصله گرفتن است , با توجه به طرح های مدرن , دیگر طرح های سنتی قبلی از استقبال بالایی برخوردار نیستند و ظروف دارای پس زمینه تمام رنگی شاد بیشتر مورد استقبال قرار میگیرند , که این موضوع چالشی برای کارخانه های ایرانی  در مقابل کارخانجات ترکیه ای است .

 

در نتیجه گیری کلی قیمت و تنوع سرو ی س چینی پردیس گزینه مناسبی برای نوعروسان و مشتری ها به حساب ‌می‌آید ولی اگر قصد مدرن بودن جهیزیه خود را دارید این کارخانه محصولات محدودی در این طیف را به شما ارائه میدهد , البته همه چیز هم یکجا نمیشه گنجاند , هر کارخانه ای برای مشتریان هدف خود نقشه راه میکشد , و کارخانه چینی پردیس کاشان باتوجه به گذشته خود پیشرفت نسبتا خوبی را داشته که البته جای بیشتری برای به روز شدن دارند , از خط تولید تا رنگ های کاربردی و مواد اولیه و خصوصا بخش های R&D که در ایران توسط مدیران اصلا مورد توجه قرار نمیگرد.