منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

چینی پردیس کاشان

کاسه های گود و با حجم بالا که عموما برای یک نفر در نظر گرفته میشود در ایران با نام آبگوشت خوری شناخته میشود ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید از جنس چینی است و طرح زیبای کلاسیک دهه 80 میلادی به نام ویلیج و یا همان روستاهای قدیمی اروپایی بر آن نقش بسته است و در دسته بندی محصولات کلاسیک دهه 80 گنج..
750,000 تومان
سوپ خوری یکی از آیتم های تو چشم و مهم در میزهای سرو و پذیرایی محسوب میشود ، این محصول به علت داشتن ارتفاع بیشتر نسبت به سایر ظروف غذاخوری در میزها خود نمایی بسیاری دارد ، طرح ویلیج نقش بسته بر روی درب و بدنه این محصول آن را از سایر محصولات متمایز کرده است ، طرحی بسیار زیبا و آنتیک که نشان دهنده روست..
750,000 تومان
سرویس پذیرایی چینی لمونژ طلایی با نقش و طرح ماندگار و کلاسیک خود ، یادآور دهه 80 اروپا و در ایران به نام لیلی و مجنون نیز شناخته میشود ، این محصول شامل 17 قطعه از جنس چینی است که بر روی آنها طرح لمونژ معروف نقش بسته است ، حاشیه این فنجان و تعلبکی به طرح های بسیار زیبا مجهز شده‌اند و برای پذیرای..
1,100,000 تومان
فنجای چای خوری یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و مورد توجه مردم ایران زمین است ، این محصول که توسط شرکت پردیس ساخته شده است و در سایت ای جهاز درجه صادراتی آن را مشاهده میکنید ، برگرفته از اروپای کلاسیک دهه 80 است ، همانطور که در تصویر مشاهده میکنید تصاویر نقش بسته در آن در ظروف آنتیک قدیمی به عنوان کل..
950,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 748 (63 صفحه)

چینی پردیس کاشان با سابقه ای بیش از 30 سال در زمینه تولید ظروف خانگی و هتلی , چند دهه مهمان سفره های ایرانیان بوده است , یکی از دلایلی که شاید اسم این شرکت به اندازه رقبای خود مانند زرین و مقصود به چشم شما آشنا نیست , ضعف شدید این مجموعه در برندینگ و تبلیغات در طی سال های گذشته است , این شرکت مجهز به خطوط پیشرفته خط تولید و کوره های مدرن بوده و محصولات تولیدی آن در درجه کیفی بالایی تولید میشود در ادامه برخی از افتخارات این شرکت را با هم بررسی میکنیم.

  • حضور در نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته (ساخت قطعات سرامیکی و چینی مورد استفاده در ماشین)
  • دارای گواهینامه CE این مدرک نشان دهنده داشتن تمام استانداردهای کالا طبق اتحادیه اروپا است و شرکت دارنده میتواند محصول خود را در تمامی کشورهای جزو این اتحادیه به فروش برساند.
  • گواهی نامه استاندارد رضایت مشتری و کیفیت محصول که چینی پردیس موفق به کسب آن شده است.
  • گواهی نامه استاندارد تولید ظروف چینی غذاخوری که شامل انواع استاندارد و موارد بهداشتی را شامل میشود.
  • شرکت در نمایشگاه بین المللی امبینت آلمان در سال 2020 برای به نمایش گذاشتن محصولا چینی غذاخوری و هتلی پردیس کاشان.

سرویس چینی 24 نفره پردیس این محصول به صورت یک پک وجود ندارد , برای تهیه این سرویس غذاخوری میتوانید دو ست 12 نفره و یا چهار ست شش نفره تهیه کنید در صورتی که دو سرویس دوازده نفره تهیه کنید تعداد پارچه های سرویس 12 نفره باتوجه به نوع طرح و قالب آن متفاوت است ما در اینجام اقلام مشترک در این ست ها را نام میبریم  :

  1. 24 عدد پلوخوری
  2. 24 عدد خورشت خوری
  3. 24 عدد پیش دستی
  4. 24 عدد پیاله
  5. 24 عدد فنجان چایی خوری
  6. 24 عدد نعلبکی یا زیر استکانی
  7. 4 عدد دیس
  8. 4 عدد کاسه سالاد
  9. 2 عدد سوپ خوری درب دار
  10. 12 عدد حلقه دستمال
  11. 6 عدد دیس
  12. 12 عدد نمک پاش
  13. دیس رولت 2 عدد
  14. قندان 4 عدد
  15. قوری 2 عدد
  16. سس خوری 4 عدد

اقلام بالا دو سرویس 12 نفره چینی پردیس است که البته تعدادی آیتم اضافی باتوجه به نوع قالب و طرح ممکن است به ست شما اضافه شود , به عنوان مثال کفگیر و یا گلدان و ....

سرویس چینی 24 نفره پردیس زمانی که 4 عدد سرویس 6 نفره اتنخاب میکنید به شرح زیر خواهد بود :

  • 24 عدد پلو خوری , خورشت خوری , پیش دستی , پیاله
  • 8 عدد دیس
  • 4 عدد کاسه سالا
  • 8 عدد نمکپاش
  • 4 عدد سس خوری

حالت سوم سرویس 24 نفره پردیس ترکیبی از یک دوازده نفره و دو سرویس چینی پردیس 6 نفره است که در ادامه آیتم های آن را برای شما بررسی میکینم :

  • 24 عدد ظروف پلو خوری , خورشت خوری , پیش دستی , پیاله
  • 6 عدد دیس
  • 4 عدد کاسه سالاد
  • 10 عدد نمکپاش
  • 4 عدد سس خوری
  • فنجان چایی خوری بهمراه نعلبکی 12 عدد
  • سوپ خوری 1 عدد
  • قندان 2 عدد
  • قوری 1 عدد
  • حلقه دستمال 6 عدد

اقلام ذکر شده بالا ممکن است 2 یا چند پارچه نسبت به طرح و قالب بیشتر داشته باشد ولی آیتم های اصلی مواردی بود که نام برده شد.

چینی پردیس 30 پارچه ست ظروف غذاخوری تماما کاربردی و مفید , این مجموعه ظروف برای مشتریانی که فقط قصد سرو شام و با ناهار دارند بسیار مناسب و کاربردی است , این مجموعه شامل 6 عدد از ظروف پلوخوری و خوشت خوری و پیاله ماست و پیش دستی  بهمراه 2 عدد نمک پاش , یک عدد سس خوری و یک کاسه سالاد و دو دیس است ,این مجموعه برای سرو غذا به تعداد 6 نفر بسیار مناسب و مفید است.

سرویس چینی پردیس شامل چیست ؟ در بالا اقلام کلی و اساسی این ظروف را به طور کلی شرح دادیم ولی برای بررسی دقیق اقلام هر سرویس با جزئیات میتوانید به خصوصیات کالا هر محصول مراجعه نمایید و ما این اطمینان را به شما میدهیم که این خصوصیات کامل معتبر و دقیق است.

جدیدترین مدل چینی پردیس در قالب های متفاوت و طرح های مختلف هر ساله تولید و عرضه میشود , جدیدترین محصول این شرکت به نام نیو بن چاینا و با نام ایزابل به در سایت ایی جهاز موجود است , طرح بندی بسیار متنوع و زیبای این محصول بهمراه بهتر شدن کیفیت چینی آن و سبک‌تر شدن وزن سرویس از مزایای این محصول جدید چینی پردیس است . قالبی بسیار زیبا و شاهانه که میتواند هر کسی را به خود خیره کند.

لیست قیمت چینی پردیس کاشان در سایت ایی جهاز و به تفکیک تعداد پارچه و نفرات موجود بوده , این قیمت مستقیما از کارخانه آپدیت و به روز میشود , شما به راحتی میتوانید تمام محصولا کارخانه را مشاهده , بررسی و در صورت نیاز برقراری مشاوره با متخصصین ایی جهاز اقدام به خرید محصول نمایید. در ادامه به بررسی تفاوت قیمت ها در محصولات چینی پردیس میپردازیم :

قیمت سرویس چینی پردیس 18 نفره به عوامل متعددی وابسته است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم

  1. ترکیب یک سرویس 6 نفره با سرویس 12 نفره تشکیل یک محصول 18 نفره را میدهد
  2. شکل هندسی و یا قالب محصول
  3. تعداد پارچه محصول به عنوان مثال 105 پارچه و یا 98 پارچه
  4. رنگ به کار رفته در ظروف
  5. طلای به کار رفته و میزان آن در ظروف غذاخوری

چینی پردیس کاشان فله ای  یکی از کمیاب ترین محصولات کارخانه پردیس در بازار است , از این رو سایت ایی جهاز مجموعه از این محصولات را برای شما عزیزان آماده کرده است , منظور از ظروف فله خرید تک آیتم ظروف غذاخوری است به عنوان مثال ست 6 عددی پلوخوری و یا یک عدد دیس و.... ایی جهاز بر اساس پرفروش ترین طرح ها اقدام به موجود کردن فله پردیس کرده است.

 

 


محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات