71 مورد از برترین ظروف آشپزخانه، ابزار , خرده ریز موارد دیگر ...

اگر تا به حال اقدام به خرید ظروف و وسایل  آشپزی برای آشپزخانه جدید کرده اید یا حتی خواستید وسایل آشپزخانه را نو کنید حتما تحربه کردید که تهیه وسایل ضروری آشپزخانه با کیفیت بالا خیلی دشوارتر از اون چیزی هست که فکر میکردید!!!

 
 
 امروزه به هر کجا که نگاه می کنیم، شخصی به ما می گوید که محصولش را بخریم که ظاهراً زندگی ما را آسان تر می کند. من مطمئن هستم که همه موارد زیر آشنا به نظر می رسند:
مجریان برنامه های تلویزیونی آشپزی محصولات خود را توصیه می کنند
سرآشپزهای معروف ست های آشپزی خودشون را پیشنهاد میدن
تبلیغات های فراوان به صورت مکرر وسایل ارزان قیمت را پیشنهاد میدهند,
وب سایت های زیادی تمام وسایل را ضروری و مهم جلوه میدهند 
حالا فهمیدن و جدا کردن وسایل مناسب و با کیفیت از این همه آشغال کار سخت و دشواری شده !!!!
تیم ایی جهاز تصمیم گرفته تا با تجربه خودش این وسایل را از هم جدا کنه تا بتونه بهترین ها را به شما ارائه بده چس برای داشتن یه آشپزخانه با وسایل کاربردی و طول عمر بالا با ما باشید .
 

ساده ترین و اساسی ترین وسایل آشپزخانه

 
وقتی شروع به پیدا کردن بهترین وسایل میشید حتما دچار سردرگمی و نا امیدی میشید ماهم چندین دهه پیش این طور بودیم ولی بعداز سال ها تحقیق و ارتباط با مشتریان بهترین وسایل از نظر کیفیت با ارزش بوده و مار را به یاد این مثلا جالب انگلسی انداخت : من هنوز اون قدر ثروتمند نشدم که وسایل فیک بخرم.
بریم باهم ببینیم چیا هستن.
 
  • ابزارهای اولیه و اساسی آشپزخانه
  • ظروف آشپزی و ابزار ها
  • وسایل کیک و شیرینی
  • لوازم خانگی
  • سایر ملزومات آشپزخانه
  •  

 

هرکدوم از دسته بندی بالا دارای زیر مجموعه و توضیحات هستند که به همشون میپردازیم.

 

ابزارهای اولیه و اساسی آشپزخانه

 

 

چاقوی آشپزی

 

اگر تا به حال از یک چاقوی آشپزی ارزان قیمت برای آشپزی استفاده کردید ، یک چاقوی با کیفیت بالا فرقش از زمین و آسمان هست , وقتی ما شروع کردیم به تست نتایج خیلی عجیب بود و شگفت زده شودیم , نمی‌توانستیم باور کنیم که چقدر تیزتر ، سنگین تر, و در آخر راحتی لذت بخش بالای برش را تجربه کردیم . و از آنجایی که می‌توانید از چاقوی سرآشپز برای تمام نیازهای خود استفاده کنید (و هر بار که آشپزی می‌کنید از آن استفاده کنید)، یک خرید با کیفیت بالا برای سال ها برای شما کار خواهد کرد و هر بار آشپزی که تصمیم به آشپزی دارید انگیزه بیشتری برای آشپزی به شما میده حتی وقتی مرغ و ماهی میخرید چون ابزار بسیار عالی در دسترس دارید خودتون وسوسه میشید تکه تکه اش کنید .

تخته برش

یکی از اساسی ترین وسایلی که در آشپزخانه خود به آن نیاز دارید یک تخته برش خوب است. هر بار که آشپزی می کنید از آن استفاده خواهید کرد (دقیقاً مانند چاقوی سرآشپزتان) بنابراین مهم است که چیزی را انتخاب کنید که بادوام و خوب طراحی شده باشد. تخته برش با دستگیره خوب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است  به این معنی که برای مدت طولانی دوام می آورد.

درب باز کن

 

معمولاً اتفاق نمی افتد که یک تکه ظروف آشپزی هر بار که از آن استفاده می کنید شما را خوشحال کند. اما این دقیقاً همان کاری است که این قوطی بازکن این یک درب بازکن 5 در 1 است که همه چیز را با لذت باز میکند ، کلاهک ها را تاج می کند، رویه ها را باز می کند و درب قوطی ها و قوطی ها را ایمن، آسان و تمیز باز می کند. ما یکی از این زیبایی ها را در آشپزخانه خود داریم و استفاده از آن لذت مطلق است. ما واقعا مشتاقانه منتظر باز کردن قوطی ها هستیم، چه باور کنید چه نه.

پیمانه اندازه گیری

 

پیمانه های اندازه گیری برای اندازه گیری دقیق حجم مواد پخت مایع یا جامد استفاده می شود. شاید فکر نکنید که پیمانه های اندازه گیری می توانند چیز خاصی باشند. با هرچیزی میتواند جای این ابزار را بگیرد ,  همانطور که به نظر می رسد، طراحی عالی می تواند تا اندازه گیری های دقیق انجام شود . این مجموعه پیمانه ها اندازه‌گیری روی هم  دارای انواع ویژگی‌های هوشمند هستند که ناراحتی‌های کوچکی را که اغلب پیمانه های اندازه‌گیری ایجاد می‌کنند، از بین می‌برد. با ساخت و ساز فولاد ضد زنگ یک تکه با کیفیت بالا، نمایه نازک و لبه ریختن، قابلیت تودرتو، و امتیاز 5 ستاره نمی توانید کیفیت این پیمانه های اندازه گیری را شکست دهید. با انتخاب این پیمانه هرگز به خرید مجدد نیاز نخواهید داشت.

 

کاسه های مخلوط کن

 
عکس ست کاسه همزن 9 تکه لومینارک برای مخلوط کردن سس های سالاد، ادویه جات ترشی جات، مارینادها، سس ها و حتی برای نگهداری باقی مانده غذاها، مجموعه ای از کاسه های همزن با کیفیت بالا ضروری است. این مجموعه کاسه 9 تکه از Luminarc را می توان تقریباً برای انجام هر کاری استفاده کرد و لکه ها و بوها را جذب نمی کند زیرا از پیرکس ساخته شده است. به علاوه، این کاسه ها به راحتی توی کابینت قرار میگرن و ساده روی هم قرار می گیرند.
 
 
 

آبکش و لگن

 
آبکش استیل  برای آبکش کردن پاستا یا شستن سبزیجات و سبزیجات سالاد، آبکش یک قطعه ضروری برای آشپزخانه شماست. آبکش های استیل ضد زنگ  به خوبی طراحی شده است و دارای دسته‌ها و پایه‌های ارگونومیک ضد لغزش است تا در همه جا سر نخورد. این موردی است که برای همیشه از آن استفاده خواهید کرد و حتی اگر سعی کنید نمی توانید آن را بشکنید، بنابراین این آبکش 5 ستاره بررسی شده را بردارید و خرید دیگری را در طول زندگی خود فراموش کنید.

 

پوست کن

 
یک پوست کن سبزیجات واقعاً می تواند زمان آماده سازی شما را تسریع کند، چه از آن برای پوست کندن سیب زمینی، هویج یا هر سبزی دیگر استفاده کنید.   اما این یک لایه بردار با کیفیت است که در آزمون زمان مقاومت می کند. درست مانند سایر توصیه‌های ما، دارای  طراحی ارگونومیک است.
 
 
 

پوره کن سیب زمینی

 
اگرچه دستگاه پوره سیب زمینی یک ابزار عالی است، اما معمولاً شکل بسیار نامناسب و حجیمی دارد که بستن کشو را دشوار می کند. ما این پوره سیب زمینی به چند دلیل مهم انتخاب کردیم. اول، "چرخش" می شود، به این معنی که مانند بسیاری از دستگاه های پوره سیب زمینی، ابزار حجیمی برای نگهداری در کشو نیست. دوم، از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا  است و برای تمیز کردن آسان است.
 
 

 

هم بزنید

 
  همزن اغلب یکی از پرکاربردترین اقلام در آشپزخانه شماست، بنابراین مهم است که به صورت ارگونومیک ساخته شده باشد. همزن ها باید به به خوبی در دست قرار گیرند و برای هم زدن سس های سالاد، سس ها، تخم مرغ ها، دسرها و بسیاری موارد دیگر عالی عمل کنند . بعلاوه،قابلیت شستشو راحت را داشته باشند.
 
 

سالاد ساز

 
وقتی می خواهید یک سالاد ترد داشته باشید، یک سالاد اسپینر بهترین دوست شماست. برای جلوگیری از خیس شدن سبزی‌هایتان، باید آن‌ها را خشک کنید و «چرخش» آنها ساده‌ترین راه برای انجام این کار است.، به سادگی با فشار دادن دکمه باید قابل استفاده باشد . کار با آن بسیار آسان و ساده باشد و حتی دارای مکانیزم ترمز و قفل برای ذخیره سازی آسان باشد . و به خصوصسالاد سازی  را دوست داریم که  از سبد صافی می تواند برای تخلیه پاستا و کاسه برای سرو استفاده کرد. این یک ابزار چند منظوره عالی است!