درود بر همراهان عزیز ایی جهاز(Ejahaz) تو این مقاله میخواهیم در مورد کیفیت جهیزیه عروس بپردازیم و یکسری سوال های مشتریان عزیز را پاسخ بدیم, پس با ما همراه باشید.

 

خوب بریم سر مسئله کیفیت و کمیت این دو رقیب همیشگی در بازار, که خیلی موارد کمیت با استفاده از احساسات پیروز میدان میشه البته به صورت موقت و بعداز گذشت اندک زمان پشیمانی را برای خریدار به همراه میاره.

در خرید جهیزیه باتوجه به زیاد بودن اقلام خرید همیشه سردرگمی و بهم ریختگی در خرید برای مشتری به وجود خواهد آمد, هم از نظر کیفیت و هم از نظر کمیت.

در ادامه این مقاله به سوال های برخی مشتریان میپردازیم و سعی کردیم که جواب خیلی از سوال های شما مشتریان را بپردازیم و مسئله کیفیت را کامل توضیح بدهیم.

سوال : سلام وقت بخیر لیست اقلام جهیزیه شامل چه چیزایی میشه ؟

پاسخ : باسلام کاربر گرامی , از اقلام جهیزیه لیست خاصی در دنیای مجازی وجود نداره به همین دلیل ما چند لیست تهیه کرده ایم و به چند دسته تقسیم کردیم

1- جهیزیه فول

2-جهیزیه متوسط

3-جهیزیه اقتصادی

که در انتهای مقاله فایل پی دی اف پیوست شده.

سوال : من سرویس غذاخوری میخوام اپال بگیرم یا چینی ؟

سلام درود به شما کاربر عزیز انتخاب اپال و چینی تا حدودی سلیقه ای هست ولی در اصل ماجرا از چینی برای سرو مهمان ها استفاده میشود و دارای طرح ها و رنگ های جذاب و شکیل تری هست و اپال هم برای مهمانی های غیر رسمی و به قول خودمون دم دستی استفاده میشود.

چینی ها نسبت به اپال دارای وزن سنگین تری هستند که البته در مدل های بن چاینا سعی شده وزن را کم کنند و تا حدودی موفق بودن

اپال : در خرید باید توجه شود بعضی از برندها دارای لبه های کج و ماوج هستند که برای خریدار عیب محسوب میشود. نکته بعد اپال سبک تر از چینی هست.

 

سوال : من سرویس کامل نمیخوام میخوام خودم تعداد اقلام ظروفم را تعیین کنم !

پاسخ : سلام درود کاربر گرامی تیم ایی جهاز سعی کرده تا جای ممکن اقلام فله سرویس ها را تهیه و در سایت قرار بده.

 

سوال : به نظرتون برای یک جهیزیه معقول چقدر هزینه باید کرد ؟

سلام کاربر گرامی در پاسخ به این سوال تیم ایی جهاز وافعا غمگین هست برای پاسخ چون در این وضعیت اقتصادی عدد خاصی رو نمیشه اعلام کرد.

 

سوال : سرویس قابلمه چدن خیلی ارزون و خیلی گرون هم هست فرقشون چیه ؟

سلام کاربر گرامی تا این لحظه تنها سرویس چدنی خالص و کامل یک الی دو برند هستند و نشونه چدن خالص سنگینی و رنگ بندی کم آنها هست ,سرویس های قابلمه ارزون آلومینیوم هستند که با نام چدن به فروش میرسد.

 

سوال : ظروف و لوازم چوبی فرقشون چیه چقدر هم تنوع قیمتی داره کدومشون اصله ؟

سلام کاربر گرامی در اینجا میرسیم به قضیه کیفیت و سلامت , اگر از پلیت های چوبی برای سرو و نوشیدن قصد دارید استفاده کنید حتما برند آماهوم را انتخاب کنید تا این لحظه تیم ما برند دیگری را که به اندازه این شرکت دارای استاندارد سلامت و کیفیت و زیبایی باشد پیدا نکرده.

 

سوال من نمیخوام سمساری کنم خونم رو یه سری کالاهای با کیفیت و کاربردی میخوام !

سلام کاربر گرامی بله این دقیقا همین مسئله ای هست که ما به تمام مشتریان عزیز پیشنهاد میدهیم شما میتونید از طریق تماس یا چت در واتس اپ و تلگرام بهترین ها را از مشاورین ما بگیرید و لذت بی انتها از خرید را داشته باشید.

 

سوال : لوازم برقی نمیارید من گیج شدم قیمت ماکرو زده بوش 1.500 تومن ؟

پاسخ : سلام درود کاربر گرامی لوازم خانگی بوش کل وارداتش بسته شده چند سال پیش تمامش برگشت خورد به کشور مقصد برندهایی که در بازار میبینید با عنوان بوش و یا برندهای برتر میبیند با قیمت ارزان اکثرا کیفیت پایین و افتضاح دارند و تولید کارگاه های اطراف تهران هستند.

 

سوال : خرید آنلاین یکم دو به شک هستم تجربه خوبی از به جای دیگه که خریدم نداشتم !

پاسخ : سلام کاربرگرامی ببینید دوست عزیز خرید در صنف شکستنی و چینی بلور واقعا متفاوت با تمام خریدهای شماست برای مثال پوشاک و .... در این صنف حتما باید فروشنده آنلاین دارای تجربه چندین سال در این صنف باشد و کالاهارو از نزدیک بررسی کنه , تیم ایی جهاز با سابقه بیش از 40 سال در این صنف دارای بالاترین تنوع و مشاوره در ایران هست و این اطمینان را به شما میدهد که خریدی با لذتی بی نهایت را تجربه کنید.

 

سوال سرویس قاشق و چنگال طلایی میخوام رنگش ثابت میمونه ؟

پاسخ : سلام کاربرگرامی قاشق چنگال طلایی از روش آبکاری برای دادن جلوه زیبای طلایی استفاده میکنه و چندین روش برای آبکاری مانند وانی , خلاء و ..... هست و نکته بعدی که حتما باید مورد توجه قرار بگیره لاک نهایی بعد آبکاری هست که باید برای سلامتی مضرر نباشه همچنین در دمای پخت بالا برای فیکس شدن قرار بگیره برای دریافت مشاوره و مدل های استاندارد واتس اپ و تلگرام 09391607754 .

 

سوال ظروف پیرکس مثل قوری یا لیوان سالم به دستم میرسه ؟

پاسخ : سلام و درود کابر گرامی دوباره به مسئله کیفیت و کمیت رسیدیم ظروف پیرکس جتما باید دارای بسته بندی مناسب باشد و یا توسط خود فروشگاه بسته بندی مناسب و حرفه ای انجام بشه و در صورت نداشتن این دو مورد حتما باید فروشنده فروش را کنسل کند , تیم ایی جهاز با برندهای معتبری مانند بی وی کی bvk  در تعامل هست و ضمانت سالم رسیدن کالا را به عهده میگیرد.

 

سوال : فنجان تعلبکی لب طلا بگیرم یا لب اکلیلی طلایی مات ؟

پاسخ : سلام کابرگرامی لب طلا بر روی فنجون نعلبکی برگرفته از طلای فرموله شده واقعی هست و سالها بدون عیب و پاک شدن برای شما میماند متاسفانه به علت وضعیت موجود در اقتصاد کشور به رنگ های ضعیف و پاک شونده روی آورده شده که نه زیبایی طلای اصلی را دارد و به نظر تیم ما تعداد کمتر بخرید ولی طلای اصلی را خرید کنید.

 

سوال : رنگ های توی عکس مثل خود محصول هستن ؟

 پاسخ : سلام کاربر گرامی تیم ایی جهاز با وسواسی که بر روی رنگ های محصول در تصویر دارد حتی اگر محصولی تفاوت رنگ داشته باشد حتما قبل از ارسال اطلاع رسانی میکند.