سلام درود به همراهان ایی جهاز تو این مقاله میخواهیم بررسی کنیم که ظروف سرو و پذیرایی چوبی چی هستن وچه کاربردی دارند.

ظروف چوبی چند وقتی هست حضورشان در کافه ها و رستوران ها پررنگ شده , و از این ظروف برای پذیرایی و سرو غذا خصوصا فست فودها استفاده میشود.

چرا چوبی؟

این نکته بسیار مهم هست که چوب دارای گرمی و حس آرامش هست و همانطور که میبینیم در منزل و دکوراسیون استفاده از چوب باعث گرمی و انرژی مثبت در منزل میشود و آرامش و زیبایی خاصی به خانه ها میدهد, پس نمیتوان از این معجره چوب گذشت.

خوب بریم سروقت اصل قضیه

جنس چوب این ظروف چیست :

ظروف چوبی که برای پذیرایی استفاده میشود , این ظروف معمولا از چوب های مختلف مانند راش , گرجستان با گریدهای مختلف و جدیدا از فینگرجوینت به علت داشتن زیبایی استفاده زیادی میشود.

چرا فینگر جوینت ؟

این پالت های چوب به علت داشتن رنگ های ذاتی زیبا باعث شدن تا رنگ آمیزی ظروف پذیرایی که عموما هزینه بر هست حذف شده و درعین حال زیبایی خود را حفظ نمایند.

فینگرجوینت در انواع مختلف گردو,توسکا,سنوبر و...... وجود دارند که از چسباندن قطعات باریک چوب به صفحات پهن میرسند که البته این فرآیند با دستگاه و مواد خاصی انجام میشود که نسبت به کارگاه تولیدی و چسب به کار رفته دارای مقاومت های متفاوتی هستند.

اگر در تولید این صفحات چوبی استانداردها رعایت شوند کاملا ضد آب هستند.

در اینجا چند مثال از ظروف پذیرایی میزنیم که با ترکیب چوب فینگرجوینت و بلور و فلز تولید و یا وارد شده اند.

 

در تصویر بالا سوفله خوری های چوبی که از ترکیب چوب فینگر جوینت رابر وود بسیار زیبا و بلور وارداتی بهمراه قاشق چنگال چوبی تولید شده است را مشاهده میکنید , نوع چوب به کار رفته در این محصول تماما ضدآب و دارای مقاومت بالایی است و از هیچگونه رنگ های صنعتی در آن استفاده نشده است.

در تصویر زیر اردو خوری چوب و فلز را مشاهده میکنیم که چوب روس فینگر شده با کیفیت بالا و مقاومت مناسب توانسته این محصول پرطرفدار و زیبا از برند بی وی کی را خلق کند.

 

در موارد بررسی شده ظروف چوبی مستقیما با مواد غذایی در تماس نبودند از این رو از لحاظ سلامتی مورد تایید تیم ایی جهاز بودند , در ادامه به بحث ظروف غذاخوری چوبی میرسیم و در این محصولات ما بیشترین سختگیری را برای بررسی خواهیم داشت , سلامت و استانداردهای بهداشت اولین ویژگی مورد بررسی تیم ایی جهاز است , اولین برندی که استاندارهای بهداشت را توانست برای تولید ظروف چوبی ضد آب دریافت کند و صادارت محصولات خود را در این زمینه انجام دهد برند آماهوم بود.

این برند توانست از رنگ های خوراکی با مقاومت بالا و ضدآب برای تولید محصولات مصرفی چوبی خود استفاده کند , و در زمان نوشتن این مقاله هنوز رقیبی در بازار برایش پیدا نشده .

چوب به کار رفته فینگرجوینت گردو با رنگ بینظر و استثنائی هست که در تصاویر زیر همه چیز گویای کیفیت این محصول است.

 

 

منم خودم اولین بار که این صحنه رو دیدم برام عجیب بود , ولی بعداز تست این محصول واقعا لذت بی انتهایی بهم دست داد , واقعا باید احسنت رو به کارخانه آماهوم داد کیفیت عالی, شستشو راحت,ماندگاری رنگ بالا .

ظرافتی که در دیس کباب و کارد و چنگال دیده میشه واقعا ستودنی است و تا این لحظه تیم ایی جهاز نمونه مشابهی را در بازار پیدا نکرده و رقبا با اختلاف بسیار ,در پایین جدول قرار داردند.

 

به راحتی بنوشید و سلامت باشید و راحت بشورید بارها و بارها استفاده کنید و لذت بی انتها را ببرید .

قیمت ظروف چوبی پذیرایی :

  • عوامل بسیار زیادی در قیمت گذاری این ظروف دخیل است , اولین عامل نوع چوب به کار رفته است که میتوان از گران ترین به گردو تا ارزان ترین به چوب روس معمولی اشاره کرد.
  • رنگ و لاک خوراکی به کار رفته که عموما ساخت کشور روسیه و یا آلمان است.
  • شکل هندسی ظروف , که هرچه پیچیده تر و هنرمندانه تر باشد بر قیمت این محصولات تاثیر بسزایی دارد.

مرکز فروش ظروف چوبی در تهران کجاست ؟ در جواب این سوال باید گفت شما میتوانید در بازار تهران به برخی از این مدل ها دسترسی پیدا کنید , اما از آنجایی که هنرمندان زیادی در سرتاسر کشور به تولید این محصولات میپردازند بهترین روش خرید این محصولات , روش آنلاین است , ما در ایی جهاز سعی کرده‌ایم تا مجموعه ای کامل و بی‌نظیر از این ظروف برای شما عزیزان مهیا کنیم.

خرید ظروف چوبی یک انتخاب هوشمندانه است , این ظروف میتوانند در زمان استفاده حس بسیار گرم و دلنشین طبیعت را به شما القا کنند , برای خرید این محصولات حتما قبل از خرید به بررسی خصوصیات و توضیحات کالا بپردازید.