در این مقاله به بررسی انواع جا دستمال کاغذی از نظر جنس ، کیفیت ، طرح و سبک آنها میپردازیم ، و مدل های جدید و قیمت های آن را بررسی خواهیم کرد.

جادستمال کاغذی کریستالی :

  • گرد : این محصول که به شکل هندسی تخم مرغی است و در دو نوع ایرانی و خارجی یافت میشود ، کیفیت نوع ایرانی معمولا دارای حباب و کدری است که سعی میشود با طرح های نقشه بسته بر روی آن و خطوط هندسی کمتر در دید قرار بگیرد و طبق معمول نوع وادراتی دارای شفافیت و وضوح بسیار بالایی است ، از معایب این محصول میتوان به سخت و پیچده بودن دستمال ها داخل آن اشاره کرد که عموما باعث میشود تا استفاده از این محصول کمتر شود .
  • مستطیل چهارگوش : این محصول در میان رقبای خود از استقبال بیشتری برخوردار است ، راحتی قرار گیری دستمال ها درون این محصول و همچینین ست بودن با سرویس های پذیرایی کریستال و بلور به طرفداران هرچه بیشتر این محصول افزوده است ، در حال حاضر این محصول با سه طرح پر طرفدار در حال عرضه است.
  • مکعب مربع : از مشکلات این محصول در دسترس نبودن سایز دستمال کاغذی مناسب با این محصول است که باعث میشود پس از خرید آن به این نکته پی ببرید ، اما اگر دسترسی به سایز های متنوع از دستمال کاغذی دارید این محصول گزینه مناسبی است.

جادستمال کاغذی چوبی

این محصول برای آن دسته از مشتریان که در منازل خود از سبک های فانتری و مدرن بهره میبرند گزینه مناسبی است و عموما به شکل مستطیل عرضه میشود از این رو استفاده از آن ساده است و بیشتر کاغذها ی دستمالی قابلیت قرار گیری درون آن را خواهند داشت ، این محصول گاها با فلز نیز ترکیب میشود و ظاهری ترکیبی را خلق میکند.

جادستمال کاغذی پلاستیکی

این محصول عموما برای استفاده در برخی رستوران ها و مراکز طراحی شده است و برای منازل و کافه ها مناسب نیستند ، غذاخوری های کارخانجات گزینه مناسبی برای استفاده از این محصول محسوب میشود. در اینجا منظور ما محصولات داخلی است که از طرح و رنگ و کیفیت نسبتا پایینی برخوردار هستند.

جادستمال کاغذی فلزی

بیشتر محصولاتی که در این زمینه در دسترس هستند از ورق های نارک فلزی آهن و یا آلومینیوم ساخته شده و با چاپ فانتری و مدرن مزین میشود ، این محصول از رنگ آمیزی مناسبی برخوردار بوده و برای مکان هایی که غیز رسمی هستند و از تم های مدرن و شاد بهره میبرند مناسب است و در مقابل محصولات فلزی قرار میگرند که بسیار لوکس و ارزنده هستند و عموما از فلز برنج و برنز ساخته شده و برای پذیرایی در مراسم های رسمی و مجلسی مناسب هستند.

امروز مشکل زنگ زدگی و رنگ رفتی در این محصول حل شده است و دیگر جای نگرانی از به کار بردن فلز آهن در این محصولات نیست ، البته در نظر داشته باشید که طول عمر فلز آهن به طور طبیعی از سایز فلزات پایین تر است.

جادستمال کاغذی استیل عموما به همراه سطل عرضه میشود و کمتر گزینه ای یافت میشود که به تنهایی عرضه شود ، این محصولات در دو نوع استیل و آبکاری شده به رنگ استیل عرضه میشود که برای تشخیص آن میتوانید به قیمت محصولات مراجعه نمایید.

 

جادستمال کاغذی کریستال طرح جنوا یکی از جدیدترین طرح های موجود در این دسته بندی است ، پایه های بسیار زیبا و ریز توپی شکل بهمراه بدنه شیار دار آن که در زمان شکست نور جلوه زیبایی را از خود نمایان میکند ، جنس به کار رفته در این محصول از نوع بلور سلامت و با کیفیت بالاست ، از این رو در این محصول هیچگونه کدری و حباب دیده نمیشود ، وزن مناسب این محصول که تقریبا 1800 گرم است باعث میشود تا در زمان استفاده جابجایی و تکانی در محصول مشاهده نشود ، این محصول باتوجه به طرحی که دارد میتواند به راحتی با انواع سرویس کریستال و پذیرایی ست شود و به زیبایی و کامل تر شدن سرویس شما کمک بسزایی کند.

 

 

قطعا اگر از علاقه مندان به سروس های پذیرایی بلور و کریستال باشید با طرح بامبو آشنایی دارید ، این مژده را به شما میدهیم که جادستمالی کاغذی کریستال طرح بامبو را به راحتی میتوانید از سایت ایی جهاز خرید نمایید ، این محصول که در پایین مشاهده میکنید یکی از پرفروش ترین طرح های این دسته بندی محسوب میشود ، این جادستمالی کریستال ساخت کشور چین است و از درجه کیفی مناسبی برخوردار است ، بسته بندی مناسب این محصول باعث میشود تا در زمان ارسال در سلامت کامل به دست شما عزیزان برسد.

جادستمال کاغذی بلور طرح سزار برای آن دسته از مشتریان که علاقه مند به طرح های سنتی هستند پیشنهاد میشود ، این محصول میتواند در کافه ، رستوران ها و ... مکان هایی که از سبک سنتی بهره میبرند استفاده شود ، خطوط هندسی لوزی شکل و خط های مستقیم طرح جذابی را برای علاقه مندان به این سبک فراهم کرده است ، شفافیت و دربی که به راحتی بر روی بدنه قرار میگیرد باعث شده است تا از آن استقبال خوبی به عمل بیایید.

جادستمال کاغذی چوبی که در سه نوع یافت میشود برای آن دسته از مشتریانی که از دکوراسیون گرم و زیبای چوب بهره میبرند بسیار مناسب است ، در اینجا عامل مهم چوب به کار رفته است که بر قیمت جادستمال کاغذی بسیار تاثیر گذار است ، چوب فینگرجوینت ، راش گرجستان از برترین و گران قیمت ترین چوب هایی هستند که در این محصولات به کار برده میشود ، عامل دوم قیمت گذاری رنگ آمیزی آن است ، که در اینجا به هنر استادان رنگ آمیزی میرسیم و همین عامل بر قیمت گذاری تاثیر گذار است و عامل سوم استفاده از مواد رنگی و چوب فرآوری شده برای ثابت ماندن رنگ خصوصا در مکان های مرطوب و معتدل .

قیمت جادستمال کاغذی 

رده قیمتی این محصولات از 100 هزار تومن تا 8 میلیون تومن مشاهده میشود که عوامل مهمی همچین نوع متریال به کار رفته و هنری که در خلق محصول به کار میرود بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت ، به عنوان مثال طیف زیادی از محصولات که با نام چوب فروخته میشود از ورق های نازک mdf ساخته شده است و از پایین ترین قیمت در بین سایر محصولات برخوردار هستند ، پس در زمان خرید سطل و دستمال چوبی حتما نوع چوب را در نظر داشته باشید .

 

جادستمال کاغذی فانتزی

فانتری ها اغلب برای دیزاین های فانتزی و شاد استفاده میشود این محصولات عموما ساخته شده از جنس پلاستیک و وارداتی هستند ، به علت شکل پذیر بودن و قالب ریزی راحت پلاستیک از این مواد برای ساخت محصولات فانتزی جادستمال کاغذی بهره برده میشود ، نکته ای که در زمان خرید این محصولات باید در نظر داشته باشید تصاویر آنهاست ، معمولا این محصولات از کیفیتی پایین تر از تصاویری که مشاهده میکنید برخوردار هستند .