منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
سینی استیل بی وی کی مستطیل 441942
سینی استیل بی وی کی مستطیل 441942
سینی استیل بی وی کی
سینی استیل بی وی کی مستطیل 441942
سینی استیل بی وی کی مستطیل 441942

سینی استیل بی وی کی مستطیل 441942

1,474,000 تومان

قیمت سینی استیل جدید باتوجه به فرم و رنگ به کار رفته و ضخامت آن تعیین میشود ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید محصولی از شرکت bvk است و در آن سعی شده تا از بهترین متریال و رنگ های خارجی برای پوشش استیل استفاده شود ، ظاهر بسیار مدرن و جدید این محصول بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تیم ایی جهاز در یک سال گذشته طبق نظرسنجی از مشتریان و استفاده کنندگان این محصول هیچ گونه رنگ رفتگی و تغییر شکل در این محصول دریافت نکرده است و مشتریان رضابت کامل از آن داشته اند.

این سینی برای سرو انواع چای ، دمنوش ، قهوه ، هات چاکلت و ... میتواند استفاده شود ، این محصول گزینه بسیار مناسبی برای سرو انواع فیگر فود نیز است ، دسته‌ای که به دور کفی پیچیده شده است در زمان حمل و نقل بسیار مفید بوده و شما تسلط کافی بر آن خواهید داشت .

نوار استیل که دور تا دور کف مشکی این محصول را گرفته است هارمونی رنگ بسیار جذابی دارد و میتوانید با دیزاین های مدرن و ساده ترکیب چشم گیری را تشکیل دهد ، این محصول شامل ویدئو است و شما با کمی جستجو در همین صفحه میتوانید آن را پیدا کنید و در انتها اشکال هندسی مختلف این محصول در پایین صفحه آورده شده است.

اقلام و مشخصات
ابعاد 26 * 49 سانتیمتر
رنگ مشکی - استیل
سبک مدرن
قالب مستطیل
جنس فلز استیل ضد زنگ
کشور سازنده ایران
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات