منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
سینی استیل بی وی کی دسته دار 3210579
سینی استیل بی وی کی دسته دار 3210579
جدید
سینی استیل بی وی کی دسته دار 3210579
سینی استیل بی وی کی دسته دار 3210579

سینی استیل بی وی کی دسته دار 3210579

3,712,500 تومان

گزینه های موجود

چیدن میوه و فنجان های چای در سینی استیل بی وی کی گرد بسیار متنوع است و شما میتوانید دیزاین های بسیار زیادی را در این محصول تست کنید ، bvk با ارائه این محصول که جدیدترین کالای این برند است در سال 2024 میلادی تلفیق بسیار خلاقانه و شیکی را به وجود آورده است ، این محصول که از استیل با بهترین گرید ساخته شده است از گران ترین و مرغوب ترین روش ها برای طلایی رنگ کردن استیل استفاده کرده است ، این محصول به دسته هایی که از یک شاخه و گل الگو گرفت است مجهز شده است که از جنس برنج است و به رنگ مشکی و برنجی مزین شده است.

کیفیت این محصول در دسته با کیفیت و عالی قرار داده میشود و اگر از آن دسته مشتریان هستید که به دنبال کالاهای لوکس و با کیفیت هستید ، مطمئنا این محصول نیاز شما را برطرف میکند ، یک هدیه بسیار ارزنده و ماندگار که دارای سایزبندی است و شما میتوانید قبل از خرید کوچک و بزرگ آن را انتخاب کنید.

ابعاد دقیق محصول در قسمت مشخصات فنی قرار داده شده است ، این محصول قابلیت شستشو با مواد شوینده و معمول را دارد و از این رو جای نگرانی نخواهد بود. 24 ماه گارانتی برای این محصول در نظر گرفته شده است که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.

موارد کاربرد این محصول را میتوان به سرو انواع چای ، قهوه ، میوه ، شیرینی ، فینگرفود و .... ارجاع داد ، این محصول برای مراسم های رسمی و مهم بسیار مناسب است و میتواند اهمیت این مجالس را در دید مهمان ها مهم جلوه دهد.

سینی استیل طلایی با طرح مجلسی و شیک بسیار کمیاب بوده و از این رو این محصول در بین رقبا بسیار چشم گیر است.

اقلام و مشخصات
ابعاد سایز بزرگ : 38*36 --- سایز کوچک : 34*30
رنگ طلایی و آنتیک
سبک نئوکلاسیک
قالب گرد
جنس برنج و استیل با گرید عالی
کشور سازنده ایران
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات