منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
سینی سرو چوبی مستطیل بی وی کی 403302

سینی سرو چوبی مستطیل بی وی کی 403302

645,700 تومان

خرید ظروف چوبی یکی از انتخاب های هوشمندانه است ، این محصولات با توجه به گرم بودن چوب و حس زیبایی که این متریال دارد میتواند کمک بسیار زیادی به دیزاین و پذیرایی شما کند ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید از جدیدترین سینی های سرو و پذیرایی است که با ترکیب آهن و چوب دو متریال متفاوت اثر بسیار زیبایی را خلق کرده است ، نوار فلزی به کار رفته در دور این محصول که به دسته های کوچکی نیز مجهز شده است این محصول را به یک کالای مدرن تبدیل کرده است ، فلز به کار رفته از رنگ کوره ای بهره میبرد و مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارد ف چوب فینگر به کار رفته با فرآیندهایی مقاوم سازی شده است تا بتواند رنگ و فرم خود را سالها حفظ کند.

این محصول در سایزبندی های متفاوت و اشکال هندسی در سایت ایی جهاز موجود است و من در پایین همین صفحه مواردی مشابه را برای شما قرار داده ام که میتوانید به بررسی آنها بپردازید.

سینی سرو بی وی کی از ظرافت و دقت مناسبی برخوردار بوده و اگر از آن دسته مشتریان هستید که به جزئیات دقت زیادی میکنید ، این محصول برای شما مناسب است .

رنگ به کار رفته در این محصول شیمیایی نیست و طرح و رنگی که در آن مشاهده میکنید از رنگ طبیعی چوب بهره میبرد ، در نتیجه سلامت شما و مهمانها را حفظ خواهد کرد.

اقلام و مشخصات
ابعاد 22*35 سانتی متر
رنگ فلز مشکی و قهوه ای چوب
سبک مدرن
قالب مستطیل
جنس چوب و فلز رنگ کوره ای (ثابت)
کشور سازنده ایران
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات