منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

قابلمه گرانیتی سورنا یک محصول یک پارچه چدنی بهمراه دسته های قالب ریزی شده است , دسته های این محصول هیچ گاه کنده نمیشوند و یا با مرور زمان شل و هرز نخواهند شد و در  زمان استفاده از دسته ها حتما باید از دستکش استفاده کنید , دمای دسته ها تقریبا برابر با بدنه قابلمه بوده و یکی از معایب این محصول به حساب می‌آید.

سرویس گرانیتی قابلمه سورنا دارای سایزبندی 20 تا 28 بوده و از یک تابه تک دسته 28 برخوردار است که میتواند به عنوان تابه ووک نیز مورد استفاده قرار بگیرد , عمیق بودن تابه این امکان را به شما میدهد که حتی برای پخت برنج نیز از آن استفاده کنید . ضخامت مناسب و درب های پیرکس باعث افزایش طول عمر و ماندگاری قابلمه میشود.

پوشش گرانیتی قابلمه سورنا باعث نچسب شدن و ضد خش شدن این محصول شده است و شما میتوانید به راحتی به پخت و پز و سرخ کردن مواد غذایی در آن بپردازید.

قابلمه گرانیتی ایرانی در مدل ها و برندهای گوناگون در سایت ایی جهاز موجود است و سورنا نیز یکی از همین محصولات به شمار می‌آید و در رده بندی متوسط قرار میگیرد , نقاط ضعف آن را میتوان در پرداخت ناظم لبه و دسته مشاهده کرد ولی باتوجه به قیمت و مزایای آن میتواند جزو سرویس قابلمه دم دستی که برای پخت و پزهای روزمره استفاده میشود مناسب باشد , قابلمه گرانیتی یک محصول جایگزین با مدل های تفلون در نظر گرفته میشود.

قپه های فلزی بر روی درب باعث شده تا ظاهری منطم تر و زیباتر به این محصول ببخشد , در لبه درب شاهد نوار فلزی هستیم که باعث جلوگیری از شکستن هنگام ضربات ناگهانی در زمان استفاده میشود .

قابلمه گرانیتی سورنا تحت نظر کارخانجات بزرگ و معتبر تولید شده و با نام تجاری سورنا به بازار عرضه میشود , توزیع یکنواخت حرارت باعث میشود تا مواد غذایی به طور منظم و کامل پخته شود و در پایان شستشو این محصول بسیار راحت و آسان است , تنها با یک اسفنج میتوانید قابلمه را پس از استفاده به راحتی از هرگونه چربی و مواد دیگر پاک کنید.

اقلام و مشخصات
قابلمه سایز 20 1 عدد
قابلمه سایز 24 1 عدد
قابلمه سایز 28 1 عدد
تابه دو دسته سایز 28 1 عدد
جنس چدن بهمراه روکش گرانیت
کشور سازنده ایران
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات