منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
کاسه استیل پایه دار اسمیت بی وی کی

کاسه استیل پایه دار اسمیت بی وی کی

7,304,000 تومان

کاسه تمام استیل بسیار لاکچری و زیبای بی وی کی از خاص ترین محصولات این برند است ، این محصول که در تصوبر مشاهده میکنید از جنس استیل است که با روش های بسیار عالی و مقاوم به رنگ طلایی درآمده است ، یک محصول کاملا لوکس که سعی شده در آن از یک شاخه در هم تنیده قهوه ای سوخته با گل های برنجی رنگ یک کاسه پایه دار دو منظوره تولید شود ، این محصول میتواند برای سرو انواع میوه و مواد خوراکی خشک استفاده شود و یا بر روی یک میز و یا شلف به عنوان یک آیتم دکوراتیو به کار برده شود.

جنس شاخه های زیبای به کار رفته از جنس برنج با خلوص بالا است که با استفاده از تکنیک های بسیار قدرتمند به رنگ قهوه ای سوخته رنگ آمیزی شده است ، کاسه از خطوط طرح داری بهره مند است که آن را از ظاهر ساده استیل جدا کرده است.

سایز این محصول 22*32 است که با یک پایه بسیار زیبا که به شاخه و گل مزین شده است طراحی شده است ، محصولی در سبک نئوکلاسیک که برای مکان های لوکس و لاکچری مانند ویلا ، آپارتمان های لوکس ، رستوران و کافه های لاکچری بسیار مناسب است و میتواند به دیزاین شما کمک بسزایی داشته باشد.

این محصول از ضمانت 24 ماهه برخوردار است ، البته طول عمر این محصول بیشتر از دو سال است و سالیان سال رنگ و فرم خود را حفظ خواهد کرد.

نکته ! خانواده کامل این محصول را میتوانید در پایین ایمن صفحه مشاهده و به بررسی آنها بپردازید.

اقلام و مشخصات
قابلیت شستشو با دست دارد
تعداد یک عدد
ابعاد 22*32 سانت
رنگ بدنه طلایی - گل تزئینی قهوه ای سوخته و برنجی رنگ
سبک نئوکلاسیک
قالب گرد
جنس گل و تزئینات برنج با خلوص بالا - بدنه استیل طلایی شده تکسچر
برند بی وی کی
کشور سازنده ایران با ضمانت
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات