منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

ابزار آشپزخانه

شما با ابزار آشپزخانه مناسب و کامل یکی از بزرگترین قدمها برای یک آشپزی حرفه‌ای و آشپزخانه مجهز را برداشته‌اید, از دیگر مزایای یک ابزار آشپزخانه حرفه‌ای راحت تر کردن آشپزی و دلچسب بودن کار در آشپزخانه میباشد , همچنین باعث کاهش زمان آشپزی میشود.

پس این ابزار را جدی بگیرید!!

سرویس ابزار آشپزخانه شامل چیست ؟

ابزار آشپزخانه با وسایل آشپزخانه متفاوت است وسایل آشپزخانه دایره وسیعتری دارد که ابزار هم زیر مجموعه آن می شود. کاربرد این ابزارها باتوجه به آیتم‌های موجود در ست‌های ابزار آشپزخانه مشخص میشود ما در اینجا به بررسی یک ست تقریبا کامل میپردازیم.

در ابتدا اسم ابزار آشپزخانه را نام میبریم و سپس به بررسی و توضیح آنها میپردازیم.

الک کن بزرگ و کوچک - کیک بر - درب باز کن - هسته گیر - پیتزا بر - قیچی - رنده کن - پوست گیر - کف گیر کیک - چند مدل پوست کن متفاوت - رنده همزن دستی .

آیتم های بالا تقریبا اسامی ست کاملی از سرویس ابزار آشپزخانه میباشد.

رنده دستی : این ابزار خوش دست برای رنده کردن سریع در دوسایز هست و میتواند برای رنده سریع مواد غذایی از آن استفاده کنید.

همزن دستی :  درست است که همزن برقی جای این ابزار را گرفته ولی این ابزار همچنان برای هم زدن مورد نیاز است ,این ابزار برای هم زدن با سرعت دلخواه و کوتاه مدت بهترین ابزار است.

الک صافی دستی : برای الک و صاف کردن مقادیر کم مورد استفاده قرار میگیرد , برای مثال زمانی که بخواهید زغفران آماده شده را صاف کنید خیلی سریع و در دسترس خواهد بود.

درب باز کن : برای باز کردن انواع کنسرو , نوشیدنی و محصولات درب دار.

پوست کن : این ابزار برای کندن پوست میوه و سیفی جات استفاده میشود و البته این ابزار  هدر رفت میوه و سیفی جات را به حداقل میرساند.

له کن : برای له کردن انواع آیتم های کوچک مانند سیر.

ابزار برش دوار : برای برش پیتزا , خمیر , نان و .... مورد استفاده قرار میگیرد.

چاقو تیز کن : این ابزار برای تیز کردن انواع چاقو با سایز بندی مختلف مناسب است.

 

کاربرد ابزار آشپزخانه

کاربرد این ابزار باتوجه به اسمی که برای آن انتخاب شده مشخص است ولی در زمان آشپزی برحسب نیاز , آشپز میتواند کارهای بسیار بیشتری را با آنها انجام دهد , به عنوان مثال له کن عموما برای له کردن سیر مورد استفاده قرار میگرد ولی شما میتوانید برای آبگیری سریع لیمو ترش نیز از آن استفاده کنید.

رنده عموما برای پیاز , سیر و ... مورد استفاده قرار میگیرد ولی کاربرد این ابزار بسیار متنوع است به عنوان مثال برای رنده کردن پنیر پیتزا گزینه مناسبی است و یا رنده کردن انواع هویج کلم و .... که برای زیباتر کردن شکل سالاد میتواند مفید باشد.

الک صافی عموما برای الک کردن آرد و... مورد استفاده قرار میگیرد ولی آشپزهای حرفه ای از آن تسویه کردن آب و سس های انواع خورشت و مرغ از آن استفاده میکنند.

و هزارن کاربرد دیگر در زمان آشپزی که با حضور این ابزار در آشپزخانه میتوانید به آنها برسید و در نتیجه محصول نهایی تولید شده در آشپزخانه توسط شما از کیفیت بالاتری برخوردار شود و خود شما نیز زمان کمتری در مطبخ بگذرانید.

ابزار آشپزخانه ویکتوریا

این برند عموما به صورت تک آیتم به فروش میرسد , برای مثال دارای چندین مدل پوست کن است که شما میتوانید هر مدلی از آن را بنا بر نیاز خودتان انتخاب کنید , کیفیت این ابزارها مناسب بوده و در استفاده مکرر و تماس با مواد اسیدی کند و یا دچار آسیب و زنگ زدگی نمیشوند.

تنوع بسیار بالا در انواع آیتم های آشپزخانه این ویکتوریا باعث شده تا طرفدارن زیادی را به سمت خود جذب کند در ادامه برخی از اقلام جالب این ابزار آشپزخانه را نام میبریم.

  • انبر سالاد در شکل ها و ابعاد گوناگون
  • بیفتک کوب در انواع مختلف
  • گردو شکن
  • آب مرکبات گیری دستی
  • اسکوپ بستنی
  • پوست کن در مدل و طرح های گوناگون
  • آبلیمو گیر دستی

قیمت سرویس ابزار آشپزخانه

طبق روال همیشه قیمت ها را به دلار اعلام میکنیم.

محدوده قیمتی سرویس ابزار آشپزخانه باتوجه به کیفیت , تعداد , رنگ و طرح آن تعیین میشود که باتوجه به ست های موجود در بازار ایران قیمت ست ابزار آشپزخانه بین 6 تا 75 دلار است .

البته توجه داشته باشید باتوجه به کاربردی بودن ابزار آشپزخانه جنس با کیفیت بالا یکی از فاکتورهای مهم هنگام خرید هست.

در زمان خرید ابزار آشپزخانه سعی کنید بیشترین هزینه را به این بخش اختصاص دهید و فاکتور قیمت را در نظر نگیرید , باتوجه به استفاده مکرر از این ابزارها و موقعیت کاربردی که آنها در آشپزخانه دارند , خرید ابزار گران قیمت صرفه جویی در هزینه ها است , بله درست دیدید گران قیمت ولی صرفه جویی در هزینه در اینجا با یک مثال توضیح میدهیم.

ابزار خوب باعث کمتر شدن هدر رفت مواد غذایی میشود , ابزارها میتوانند ساعت ها در ماه در زمان شما صرفه جویی کنند و در آخر یک ابزار خوب میتواند سالها با شما در آشپزخانه همراه و دستیار بماند.

 

سرویس ابزار آشپزخانه یونیک

ابزار آشپزخانه یونیک یکی از با کیفیت‌ترین برندها است و البته قیمتی تقریبا 60 الی 70 دلار دارد و یکی از نکات مثبت این برند فروش تک  آیتم ها ابزار آشپزخانه است بدین صورت که شما برحسب نیاز خود میتوانید ست ابزار مورد علاقه خود را خرید کنید.

جنس ابزار یونیک از استیل و ضد زنگ میباشد و آیتم‌های متنوع و کاربردی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

استند فلزی که هم باعث زیبایی آشپزخانه و هم منظم شدن این ابزار میباشد جزو سرویس ابزار آشپزخانه یونیک هست.

دسته های این ابزار عموما به صورتی طراحی میشوند تا در زمان استفاده فشار و خستگی را به حداقل برسانند.

ابزار آشپزخانه یونیک دارای رنگ بندی های متنوعی است و شما میتوانید با خرید رنگ دلخواه ست زیبایی با سایر وسایل آشپزخانه ایجاد کنید.

ابزار آشپزخانه استیل جزو محبوب ترین ها است و یونیک نیز محصولات خود را از جنس استیل باکیفیت به بازار عرضه میکند.

نمايش 1 تا 12 از 394 (33 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات