منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
ظرف شیرینی خوری دو طبقه استیل برنج بی وی کی

ظرف شیرینی خوری دو طبقه استیل برنج بی وی کی

7,645,000 تومان

بی وی کی و محصولی دیگر برای سرو و پذیرایی در مراسم های لوکس و رسمی ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید در آن سعی شده تا به جزئیات بسیار دقت شود ، ظرف شیرینی خوری جدید این برند شامل دو طبقه است که صفحات و پایه آن از جنس استیل به رنگ طلایی است که بر روی آن بافتی قرار داده شده است تا از سادگی و یکنواختی بیرون آید . شاخه بسیار زیبایی که این طبقات را به یکدیگر متصل کرده است به رنگ قهوه ای سوخته و گل های طلایی کم رنگ است که جنس این شاخه از فلز برنج با خلوص بسیار بالا است.

این محصول برای سرو و پذیرایی در نظر گرفته شده است ، اما به علت هنر زیبای به کار رفته در آن میتواند به عنوان آیتم دکوراتیو لوکس و مجلل نیز مورد استفاده قرار بگیرد ، ضمانت 24 ماه برای این محصول بی معنی است ، متربال با کیفیت به کار رفته در آن میتواند سالها بدون هیج تغییر رنگی به زیبایی در میزهای پذیرایی و دکوراسیون شما بدرخشد.

از برخی جهات میتوان این محصول را در دسته بندی شیرینی خوری آنتیک  نیز گنجاند ، ما در ایی جهاز پس از بررسی کامل فیزیکی کالا اقدام به اعلام نظر در مورد آن میکنیم و ما آن را به جرات در دسته بندی کالاهایی با کیفیت عالی قرار میدهیم.

این محصول دارای یک خانواده کامل است که در پایین این صفحه میتوانید به بررسی آنها نیز بپردازید.

اقلام و مشخصات
قابلیت شستشو با دست دارد
تعداد یک عدد
ابعاد 50*31 سانت
رنگ بدنه طلایی - شاخه وسط قهوه ای سوخته با گل های برنجی
سبک نئوکلاسیک
قالب گرد
جنس طبقات استیل طلایی شده با بهترین روش ها - شاخه وسط برنج با خلوص بالا
برند بی وی کی
کشور سازنده ایران با ضمانت
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات