منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

بلور و شیشه

تفاوت بلور و شیشه چیست؟

این ظروف سالیان دراز است که مهمان خانه های ما هستند. برای پذیرایی، مهمانی ها و جشن ها، از عزیزان ما میزبانی کرده اند. تنوع ظروف بلور و شیشه زیاد است. شما می توانید طرح هایی که دوست دارید را انتخاب کرده و خریداری کنید. باید ذکر کنیم که ظروف بلورین و شیشه، اکسید سرب ندارند و در تولید این نوع ظرف ها از سرب استفاده نمی شود. همچنین هم ظروف بلورین و هم شیشه، نباید در معرض حرارت شدید و ناگهانی قرار بگیرند. 
اما شیشه و بلور تفاوت هایی نیز با یکدیگر دارند که در این بخش به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. اگر بخواهیم دقیق تر با آنها آشنا شویم، ابتدا باید به مواد اولیه ای که شیشه و بلور از آن ها ساخته می شوند، اشاره کنیم. ظروف بلورین از: سیلیس، كربنات سدیم، سولفات سدیم، خرده شیشه، دولومیت و فلدسپات تشکیل می شوند. این مواد در دمای ۱۵۰۰ درجه قرار گرفته تا ذوب شوند. اما در ساختن شیشه، مواد اولیه کمی متفاوت تر هستند: سیلیس، کربنات سدیم، آهک و فلدسپات در تشکیل شیشه استفاده می شوند. البته این مواد نیز باید در دمای ۱۵۰۰ درجه قرار بگیرند تا ذوب شده و در قالب ریخته شوند. 

قیمت سرویس غذاخوری شیشه ای

ظروف غذا خوری شیشه‌ای از جنبه قیمتی به چند عامل وابسته هستند :

  • ضخامت ظروف : داشتن ضخامت مناسب و مقاومت شیشه به کار رفته یکی از عوامل تاثیرگذار قیمتی است.
  • لبه های ظروف شیشه‌ای : لبه های پرداخت شده و صاف که اصولا به شکل نیم دایره هستند یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار قیمتی است.
  • رنگ : کیفیت و شفافیت رنگ به کار رفته در چاپ بر روی ظروف شیشه‌ای یکی دیگر از عوامل مهم تاثیرگذار بر قیمت است.
  • کشور تولید کننده : با کیفیت ترین و گران ترین سرویس غذاخوری شیشه‌ای متعلق به کشور فرانسه(لومینارک) است.

قیمت سرویس غذاخوری شیشه ای رنگی

ظروف غذاخوری شیشه‌ای تمام رنگی گران تر از ظروف ساده بدون رنگ هستند و علت آن هم رنگ به کار رفته در این سرویس‌ها هست.

البته ظروف شیشه‌ای که لب طلایی هستند از نظر قیمتی با تمام رنگی برابر و حتی ممکن است گران‌تر هم باشند.

از تولیدکنندگان داخلی سرویس های غذاخوری رنگی میتوان به شرکت آرکوفام اشاره کرد , محصولات این شرکت دارای درجه کیفی بالایی هستند , تمام رنگها وارداتی بوده و همین امر باعث شده ظروف دارای جلوه زیبایی باشند.

 

سرویس 25 پارچه غذاخوری شیشه ای آرکوفام طرح رویا

رویا یکی از قدیمی ترین و ساده ترین طرح های ظروف غذاخوری آرکوفام است . این طرح شامل یک شاخه یا برگ های رنگارنگ است .

این سرویس شیشه‌ای شامل 6 عدد پلوخوری , خورشت خوری , پیاله , پیش دستی و یک عدد دیس میباشد.

قابلیت استفاده در ماکرو و ماشین ظرفشویی از مزایای این طرح و دیگر محصولات آرکوفام است.

 

خرید بلور و شیشه:

برای خرید ظروف شیشه و بلور بهتر است به فروشگاه های مطمئن مراجعه نمایید. زیرا کیفیت این ظرف ها در قیمت آن ها نقش مهمی دارد و باید هنگام خرید دقت زیادی نمایید. به جهت ظاهری شیشه و بلور تفاوت های زیادی با هم ندارند ولی خریداری و استفاده از ظروف بلورین به ویژه برای مهمانی ها، بهتر است. اگر دوست دارید ظروف شیشه ای خریداری کنید، بهتر است از آن ها برای مصارف شخصی استفاده نمایید. این نکته را نیز همیشه به یاد داشته باشید، شیشه و بلور نباید به جای یکدیگر استفاده شوند. زیرا هر چند به جهت ظاهری شبیه به هم هستند ولی ترکیبات اصلی و ویژگی های ذاتی آن ها متفاوت است.

اگر قصد استفاده از ظروف بلورین را ندارید، می توانید به جهت تزئین و دیزاین منزل نیز از آن ها استفاده کنید. ظروف بلور جلوه و شفافیت زیبایی دارند. برای روی میز، داخل بوفه یا هر جایی از منزل اگر دوست دارید ظرفی را به عنوان تزئین قرار دهید، بلور گزینه مناسبی می باشد. از آنجایی که ظرف بلور، حساسیت کمتری در برابر ضربه دارد، می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. ظروف بلورین از قیمت مناسبی برخوردارند و خریدن آن ها کاملا مقرون به صرفه است.

خانم ها بسیار علاقه دارند ظروف شیشه و بلور با طرح و رنگ های جدید را خریداری نمایند. یکی از زیبایی های سفره در خانه هر ایرانی، ظروف پذیرایی است. چون خانم های باسلیقه ایرانی به دنبال بهترین ها هستند، ما نیز قصد داریم مطمئن ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی خرید سرویس غذاخوری را به آن ها معرفی نماییم. پس با ما همراه شوید.

فروشگاه اینترنتی بلور و شیشه:

خرید اینترنتی یکی از روش هایی است که کار بسیاری از خریداران را آسان نموده و امروزه خرید شیشه و بلور نیز جزوی از خرید های اینترنتی شده است. خرید آنلاین روشی آسان و سریع برای مشتریان می باشد تا بتوانند در هر جایی که هستند، محصول مورد نظر خود را ثبت کرده و سفارش دهند. تصور کنید در منزل، محل کار، مترو یا تاکسی نشسته اید و با ورود به سایت: ایی جهاز لیست محصولات آن را بررسی می کنید. از منوی سرویس غذاخوری، شما ظروف غذاخوری را با جنس های مختلف شامل: چینی، آرکوپال، بلور و شیشه و سرامیک مشاهده خواهید کرد. وقتی وارد بخش ظروف بلور و شیشه شوید، انواع مختلف ظروف بلورین و شیشه ای نمایش داده می شوند و ویژگی های آن ها قابل مشاهده و بررسی است. همچنین قیمت محصولات نیز مشخص می باشد.

جهت خرید سرویس غذاخوری آرکوفام 2 امتیاز رو شما بصورت همزمان خواهید داشت: 1) داشتن ظروفی با سطوح تمام رنگی 2) نقش بسته شدن تمام سطح بشقاب ها با طرح های چاپ شده آنها، این 2 مزیت بقدری تاثیر گذار هستند که این برند را بطور کامل از بقیه مارک های سرویس پذیرایی و سرو غذا کاملا متمایز می کند. در طرح پینک فل..
1,550,000 تومان
ظروف شیشه ای که طرح و چاپ آن از پشت بشقاب ها انجام میشود یکی از سالم ترین محصولات هستند ، این ظروف غذاخوری که آرکوفام یکی از تولیدکنندگان آن است ، از کیفیت چاپ و رنگ بالایی برخوردار هستند ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید شامل بیست و پنج قطعه از انواع بشقاب ، دیس  و... هستند ، طرح لوسیل با ..
1,450,000 تومان
شرکت آرکوفام با سابقه بیش از چند دهه در تولید ظروف غذاخوری شیشه ای یکی از پیشتازان این صنعت است ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید یکی از قدیمی ترین محصولات این برند است و طرح های جدید به شکل هندسی گرد در رنگبندی و طرح های مختلف در دسترس است. ظروف آرکوفام چیست ؟ این محصول که در تصویر مشاهده می..
1,550,000 تومان
شرکت آرکوفام با محصول جدید خود به نام هاوایی سبک محصولات خود را به سمت اروپایی مرکزی سوق داده است ، این محصول که یادآور برگ هایی مناطق استوایی است ، حس جزیره های گرم سیر مانند هاوایی را در ذهن ها تداعی میکند ، پوشش کامل طرح بر روی این ظروف شیشه ای که برای غذاخوری در نظر گرفته شده است باعث شده تا این..
1,550,000 تومان
ظروف بلور غذاخوری با اشکال گوناگون و مختلف خود از دیرباز مورد استقبال مردم ایران بوده است ، به عنوان مثال بشقاب های میگویی ساخت چین را در بیشتر خانه های نسل قبلی میتوان یافت ، در حال حاضر مدل های جدید این ظروف بیشتر از طرح های ساده با خطوط و نقاط برجسته در اشکال هندسی پیروی میکنند ، سولو یکی از این ..
1,690,000 تومان
بشقاب و ظروف شیشه ای رنگی و طرح دار که از کیفیت مناسب و طرح و نقش با رنگبندی متنوع برخوردار باشند بسیار کمیاب است ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید از طرح سنگ ماربل بهره میبرد که به صورت ترکیبی مشکی و سفید تولید شده است ، آرکوفام به عنوان برترین کمپانی تولید کننده این ظروف تمام سعی خود را به کار..
1,450,000 تومان
ظروف غذاخوری شیشه ای فانتزی که قابلیت ماکرو و ماشین داشته باشد و تولید ایران باشد بسیار کمیاب است ، از این رو در نظر گرفته ایم تا جدیدترین مدل ظروف آرکوفام را برای شما موجود کنیم ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید به نام طرح کهکشان از ترکیب رنگ های متنوع و سایه های کم نظیر جلوه بسیار جذابی را خلق..
1,490,000 تومان
قیمت ظروف رنگی با توجه به نوع رنگ به کار رفته و مقاومت ظروف در برابر ضربه تعیین میشود ، شرکت آرکوفام یکی از برندهای تولید کننده ظروف شیشه ای با رنگ های آلمانی وارداتی است ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید در رنگ و چاپ به کار رفته بسیار کمیاب میباشد ، این محصول که از رنگ قالب بنفش بهره میبرد در م..
1,550,000 تومان
خاص ترین طرح ماربل ظروف بازار طرح سنگ اینکار خاص ترین نوع نقش میباشد به دلیل لایه لایه شدن رنگ ها که کاملا حس سنگ رو به بیننده القا میکنه  نکته بعدی کف گل بودن اینکار هست که متمایز کرده از بقیه طرح ها........ یعنی طرح، تمام سطح ظرف را پوشانده از جدید ترین تنکنولوژی چاپ ظروف برای اجرای ای..
1,550,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 86 (8 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات