منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

آبکش و آبچکان رومیزی

آبکش و لگن

آبکش و لگن آشپزخانه دو وسیله مهم در هر آشپزخانه هستند که برای تخلیه آب و شستشوی مواد غذایی  مانند میوه, سبزیجات و ظروف، استفاده می‌شوند. این وسایل اغلب تحت تاثیر آب و مواد شیمیایی مانند صابون، شوینده و ... قرار می‌گیرند، بنابراین باید از جنس مرغوب و باکیفیتی باشند تا بتوانید از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

هر آشپزخانه به یک ست آبکش و لگن با اندازه های متفاوت نیاز دارد. هر کدام از این سایزها در زمان نیاز مورد استفاده قرار میگرند. همچنین باید به جزئیاتی مانند مواد ساخت آنها، قابلیت شستشو و تمیز کاری آسان و ... توجه کنید.

جنس و ضخامت آبکش و لگن یکی از ارکان مهم هنگام خرید این محصولات هستند.

از دیگر موارد استفاده آبکش برای آبکش کردن برنج . پاستا و .... میتوان اشاره کرد.

البته برخی مشتریان تمایل به خرید پک‌های آبکش و لگن چند سایزی دارند تا بتواند تمام نیازهای آنها را در مواقع خاص مرتفع کنند.

لگن‌ اصولا برای استفاده بعد از شستشو توسط آبکش‌ها استفاده میشود , که مانند آبکش دارای سایز بندی‌های مختلف هستند.

از نظر شکل هندسی , آبکش و لگن در دو مدل مربع و دایره موجود هستند, جنس این محصولات از استیل بوده و گاها با پوشش طلایی جلوه زیباتری پیدا میکند.

 

آبکش و لگن استیل

استیل دوست داشتنی سال‌ها هست که در کنار خانواده‌ ایرانی مهمان آشپزخانه‌ ماست, آبکش و لگن استیل آشپزخانه نسبت به محصولات مشابه دیگری که از موادی مانند پلاستیک ساخته شده‌اند، دارای مزایای فراوانی هستند.

یکی از مزایای استفاده از آبکش و لگن استیل آشپزخانه، مقاومت بالای آنها در برابر آب و مواد شیمیایی است. این وسایل با کیفیت و مرغوب، از استیل ضد زنگ ساخته شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارند و همچنین از نظر ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند.

آبکش و لگن استیل آشپزخانه علاوه بر مقاومت بالا، به دلیل صاف بودن سطح آنها، نیز به راحتی قابل تمیز کردن هستند. برای شستشوی آنها کافی است با یک ابر آغشته به مواد شوینده معمولی بر روی سطح بکشید تا تمیز شود.

شما می‌توانید انواع مختلفی از آبکش و لگن استیل آشپزخانه را با اندازه و شکل‌های مختلف را در سایت ایی جهاز مشاهده و خریداری کنید. همچنین باید به جزئیاتی مانند ضخامت و جنس استیل مورد استفاده در ساخت ، اندازه , شکل و قابلیت شستشو و تمیز کاری را قبل از خرید بررسی و با توجه به نوع مصرف خود اقدام به خرید نمایید.

در سایت ایی جهاز شما میتوانید انواع آبکش و لگن استیل تک سایز و ست  را با اشکال و ضخامت های مختلف بررسی و خرید نمایید.

ست آبکش و لگن استیل

ست‌ها معمولا دارای سایزبندی‌های مختلف از کوچک به بزرگ هستند و معمولا در مجموعه های 3 تا 8 عددی موجود هستند, برندها و مارک‌های معروف بازار که میتوان به آنها اشاره کرد عبارتنداز : یونیک در اشکال مربع و دایره , کرکماز , .... .

ست آبکش و لگن استیل معمولا به صورت پایه دار عرضه میشوند ,این پایه ها برای راحتی خروج مایعات از داخل آبکش و بالا بردن مقاومت محصول طراحی شده‌اند.

نکته مهم در مورد ست آبکش و لگن که باید در نظر داشته باشید , جدا بودن این دو محصول از یکدیگر است, برای مثال ست لگن 6 تایی خود یک محصول بوده و ست آبکش محصولی دیگر ولی چون این دو کلمه در کنار هم قرار میگیرند گاها مشتری این حس را دارد که هر دو محصول در یک پک هستند, البته یونیک جدیدا اقدام به ارائه یک محصول ترکیبی کرده است که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

آبچکان

آبچکان آشپزخانه یکی از قطعات اصلی آشپزخانه است که پس از شستشوی ظروف و دیگر وسایل آشپزخانه استفاده می‌شود. این محصول معمولاً از جنس فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و یا چوب ساخته می‌شود و به طور معمول بر روی سینک  آشپزخانه و یا بر روی دیوار نصب می‌شود.

آبچکان آشپزخانه در انواع مختلفی در دسترس است، از جمله آبچکان تک طبقه , دوطبقه و آبچکان ‌های دیواری که برای آشپزخانه هایی با فضای کمتر مناسب است.

در انتخاب آبچکان آشپزخانه، عوامل مختلفی مانند ابعاد آشپزخانه، نوع کابینت‌ها، جنس سطح کابینت و نوع و استفاده از آبچکان  باید در نظر گرفته شود. همچنین ابعاد سینک و عمق آن نیز باید با اندازه و تعداد وسایل آشپزخانه که برای شستشوی آنها به آبچکان  نیاز دارید ، باید قبل از خرید مورد بررسی قرار گیرد.

آبچکان توکار

این مدل از آبچکان هنگام نصب سینک و کابینت طراحی و اجرا میشود , در مورد استقبال مشتریان از این نوع آبچکان اطلاعات زیادی در دسترس نیست و آن هم به این علت است که این مدل به تازگی در حال اجرا و پیاده سازی هست از مزایای این مورد میتوان به مخفی بودن و کم جا بودن و همچنین هدایت آب به لوله اشاره کرد و تاحدودی توانسته چکه کردن ظروف شسته شده روی آبچکان را برطرف کند البته مدل توکار معایب خود را نیز دارد مانند محدودیت جا , دسترسی سخت تر و ......

آبچکان کنار سینک

این مدل آبچکان‌ها جزو دسته پرطرفدار بوده و مدل ها و طرح‌های گوناگونی را دارا هستند از مزایا این مدل قابل حمل بودن , مدل های متنوع  و رنگ‌های مختلف آن اشاره کرد , البته در هنگام خرید باید به این نکته دقت کنید که اگر آبچکان رنگی برای خرید انتخاب میکنید, مثلا سفید ,مشکی و طلایی , حتما رنگ این محصولات دارای ثبات و کیفیت مناسب باشند و همچنین فلزی که در تولید این آبچکان به کار رفته از نوع آلومینیوم و یا استیل باشد.

قیمت سرویس آبکش و لگن استیل

قیمت این محصولات با توجه به سایز و ضخامت آنها تعیین میشود و در سایت ایی جهاز انواع آن موجود است , در زمان بررسی قیمت حتما نکات زیر را بررسی کنید.

  • نوع استیل سرویس آبکش و لگن (گرید به کار رفته در محصول)
  • ضخامت , یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری است و محصولی که ضخامت پایینی داشته باشد بعد از گذشت مدت زمان کوتاه شکل اولیه خود را از دست میدهد.
  • برند سازنده محصول
  • آبکش معمولا از لگن ارزان تر است و دلیل آن هم کمتر بودن متریال به کار رفته در آن است.
  • سایز بندی ست ها یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت است , برای مثال یک سرویس آبکش لگن استیل ممکن است قیمت در حدود 13 دلار داشته باشد و در جایی دیگر همان محصول قیمتی برابر 20 دلار داشته باشد پس از بررسی برند و ضخامت آن,  ابعاد محصول را بررسی کنید تا متوجه شوید ابعاد این دو محصول متفاوت بوده و همین امر علت تفاوت قیمت است.

ست آبکش و لگن لیمون

لیمون یک نام آشنا در تولید محصولات پلاستیکی با کیفیت و رنگ آمیزی جذاب است , ست آبکش و لگن لیمون از جنس پلاستیک است و سایز بندی آن استاندارد بوده و پاسخگوی نیازهای شما در آشپزخانه است.

اشکال هندسی این محصولات دایره و مربع است , البته از نظر ابعاد قابل رقابت با تنوع بالا استیل ها نیست .

شستشوی این ست ها نسبتا راحت بوده و سبکی آنها یکی از مزایای قابل توجه این محصولات است و مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارند.

سرویس آبکش و لگن یونیک

ست های یونیک دارای تنوع مناسبی هستند و از نظر کیفیت و ضخامت در رتبه بندی مناسبی قرار دارند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و زنگ زدگی دارند.

جنس سرویس آبکش و لگن یونیک از استیل با گرید بالا است و تعداد اقلام آن از 5 تا 11 پارچه میباشد.

یکی از محصولات جدید این شرکت آبکش و لگن استیل یونیک مربع است که مورد استقبال بالایی قرار گرفته است , از دیگر محصولات جدید یونیک در زمینه آبکش و لگن میتوان به ست آبکش و لگن و رنده یونیک اشاره کرد که توانست مشکل رنده های قدیمی را برطرف کند و با قرار گرفتن رنده بر روی لگن شما به راحتی میتوانید به رنده کردن مواد غذایی بپردازید و باتوجه به حجم بالای محفظه زیرین دیگر نیازی به تخلیه مداوم آن ندارید.

رنده قرار گرفته بر روی این ست ها دارای شکل های مختلف برای رنده کردن است و به راحتی میتوانید سایز مناسب را انتخاب و شروع به رنده کنید.

بهترین مارک آبکش و لگن استیل

مارک های متعددی از آبکش و لگن استیل در بازار موجود است از محصولات وارداتی تا تولیدات داخلی و هر کدام دارای مزایای خود هستند .

برندهایی که در حال حاضر در بازار موجود هستند عبارتند از یونیک , ایکیا , پرانی , کرکماز که جزو بهترین های آبکش و لگن هستند.

 

بزرگترین سایز لگن که در کل کشور نیز بسیار کمیاب است ، سایز 70 سانت است ، این محصول از سایز بسیار بزرگی برخوردار بوده و نیازهای زیادی را پوشش میدهد ، این محصول در آشپزخانه های بزرگ برای قرار دادن انواع سبزیجات ، مرغ ، برنج و ....  درون آب استفاده میشود ، ضخامت مهندسی شده و قوی آن بهمراه لبه های ..
1,500,000 تومان
لگن استیل محصولی است که کاربردهای فراوانی در خانه ، آشپزخانه ، رستوران ها ، پروتئینی ها ، قصابی ، سبزی فروشی و .... دارد ، این محصول که در ایعاد گوناگون در سایت ایی جهاز یافت میشود ، در انواع ضخامت و نوع استیل موجود است ، ما در اینجا به بررسی سایز 60 سانت با لبه های برگردان شده میپردازیم ، خوشبختانه..
1,280,000 تومان
با توجه به نیاز روز افزون محلی برای خشک شدن لباس ها، استفاده از بند رخت های آپارتمانی به دلیل قابلیت portable بودن و امکان جابجایی راحت و سبک افزایش یافته است. در این بین برند محبوب BVK با کیفیت ترین بندرخت بازار رو عرضه داشته است، که در رنگبندی های مختلف مشکی، طوسی، کرم طلایی و تمام استیل بیشت..
1,890,000 تومان
لگن استیل بی شک در چند دهه گذشته یکی از کاریردی ترین محصولات در آشپزخانه های ایرانی بوده است ، این محصول که ساخت کشور چین است و برند معروف یونیک است شامل 5 قطعه از انواع آبکش با سایزهای کاربردی است ، این محصول با داشتن دسته کاربری خود را بسیار آسان و راحت تر کرده است ، حمل این محصول باتوجه به دسته ب..
1,450,000 تومان
انواع آبچکان کابینت آشپزخانه در مدل و طرح های گوناگون در سایت ایی جهاز قرار داده شده است ، اما این طرح همانطور که در تصویر مشاهده میکنید یکی از طرح های پرطرفدار و پرفروش محصولات برند بی وی کی است ، این محصول از جنس استیل بوده و در قسمت های رنگ شده دارای ضمانت ثابت بودن رنگ است . آبچکان بی وی کی د..
1,450,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 732 (61 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات