منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

کارد و چنگال

کارد چنگال عموما در ایران به عنوان ابزاری برای پذیرایی و سرو میوه و شیرینی شناخته میشود و این محصول به عنوان ابزاری برای سرو غذا در وسایل آشپزخانه در نظر گرفته نمیشود و علت این امر هم نوع منوی غذایی ما ایرانیان است , در صورتی که در فرهنگ های کشورهای غربی بیشتر به عنوان ابزاری برای سرو طعام در نظر گرفته میشود.

کارد و چنگال استیک خوری  یکی دیگر از انواع کارد و چنگال پذیرایی است که بیشتر در کشورهای غربی مورد استفاده قرار میگرفت ولی در چند سال اخیر و با توجه به رایج شدن سرو استیک در بین خانواده های ایرانی این محصول در کشورمان ایران از استقبال بالایی برخوردار شده است , این محصولات عموما دارای چنگال هایی با سری 3 نیزه هستند و کارد آنها نیز کمی کشیده تر است و از تیغه و لبه تیز تری نسبت به نوع پذیرایی برخوردار هستند.

نوع تیغه و دسته به کار رفته در این سرویس ها بسیار متفاوت با انواع آن در آشپزی است , تیغه های به کار رفته در این محصول عموما تیزی کارد آشپزخانه را ندارند و به صورتی طراحی شده‌اند که برای پوست کندن و برش در میوه و شیرینی مناسب باشد و علت این طراحی برای جلوگیری از آسیب زدن به دست مهمان ها است.

 کارد و چنگال پذیرایی به دلیل ظاهری شیک و کاربردی ، بیشتر برای پذیرایی و دیزاین در میزهای رستوران، کافه‌ها و جشن‌های خانگی مختلف به کار گرفته میشوند.

کارد چنگال عموما در ست های 12 تایی پک میشوند و در طرح ها و مدل های بسیار متنوع یافت میشوند , کارد و چنگال علاوه بر مصارف کاربردی که در مراسمات دارند به عنوان آیتمی برای دیزاین و زیبایی میز پذیرایی در نظر گرفته میشوند و همین امر باعث تنوع بالا در طرح و مدل آنها شده است.

کارد و چنگال سرامیکی

دسته های سرامیکی این ابزارهای پذیرایی در سال‌های اخیر با توجه به طرح و رنگ هایی که بر روی آنها قابل اجرا است توانست محدودیت کارد و چنگال فلزی را از میان ببرد و با استقبال بالایی روبرو شد.

در زمان خرید این محصولات سعی کنید تا حدودی طرح و رنگ به کار رفته بر روی دسته ها را با ظروف پذیرایی خود هماهنگ کنید , این کار جلوه بسیار زیبایی به میز پذیرایی شما خواهد بخشید.

قیمت کارد چنگال سرامیکی ام جی اس

این برند دارای تنوع بالا در طرح و نقش دسته های سرامیکی است , رنگ و روش به کار رفته در دسته ها از نوع کوره دما بالا بوده و در برابر مواد اسیدی شوینده و خط و خش بسیار مقاوم هستند . ست های ام جی اس به صورت 6 نفره عرضه میشود که شامل 6 عدد کارد میوه خوری و 6 عدد چنگال است.

mgs ام جی اس تمام تلاش خود را بر روی به روز بودن طرح و نقش روی دسته های سرامیک به کار بسته تا مشتریان بتوانند ست های زیبایی با ظروف پذیرایی خود ایجاد کنند

قیمت کارد چنگال سرامیکی ام جی اس در محدوده 7 الی 9 دلار قیمت گذاری میشود که این تقاوت قیمت در رنگ به کار رفته در دسته و گاها طلایی شدن تیغه ها است.

 

کارد و چنگال میوه خوری مجلسی

کارد و چنگال میوه خوری مجلسی اصولا دارای دسته های استیل و یا به رنگ طلایی است و گاها این دو رنگ با یکدیگر ترکیب میشوند و زیبایی بسیار زیبایی را به این محصولات میبخشد.

کارد و چنگال میوه خوری مجلسی از بهترین نوع استیل ساخته میشود و طراحی دسته ها دارای برجستگی ها و یا تو رفتگی های بسیار زیبا هستند.
این محصولات به عنوان دیپلمات نیز شناخته میشوند و دارای رنگبندی های طلایی , مسی , رزگلد و استیل هستند.

اگر به دنبال کارد و چنگال هستید که برای مراسمات رسمی و مهم از آنها استفاده کنید این دسته محصولات بهترین انتخاب برای شما عزیزان است.

کارد و چنگال میوه خوری یونیک

یونیک یکی از برندهای معروف در زمینه کارد و چنگال میوه خوری و محصولات فلزی است و چندین دهه در این زمینه فعالیت دارد و محصولات این برند دارای تنوع بسیار بالا و قیمت مناسب هستند , کارد و چنگال دسته سرامیکی یونیک  با تنوع رنگ بالا یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت است , از دیگر مدل های آن میتوان به کارد و چنگال دسته نگین دار اشاره کرد که با نگین های زیبای کار شده روی دسته توانسته زیبای خاصی به این محصولات ببخشد.

سرویس کارد و چنگال میوه خوری یونیک شامل 6 عدد کارد و 6 عدد چنگال است که در بسته بندی مناسب عرضه میشود.

کارد و چنگال جدید

در سری های جدید کارد و چنگال جدید بیشتر بر روی طیف رنگی آن کار شده است , به صورتی که دسته ها کشیده تر و رنگ های شاد بر روی آنها اجرا شده است , در مدل های جدید سعی شده رنگ ها زنده تر و جذاب تر به نظر برسند.

عکس کارد و چنگال جدید را میتوانید در سایت ایی جهاز مشاهده و خصوصیات کامل آن را بررسی کنید.

 

 

کارد چنگال استیل میوه خوری همیشه مورد استقبال بوده و با هر دکور و دیزاینی هارمونی دارد ، اگر به دنبال محصولی هستید که در عین سادگی از کیفیت و ضخامت بالا برخوردار باشد ، این محصول که تحت لیسانس کشور ایتالیا در چین تولید میشود نیاز شما را پاسخگو خواهد بود ، شرکت پالرمو با عرضه این محصول به رنگ طلایی ب..
960,000 تومان
کارد چنگال میوه خوری و پذیرایی رز سفید یک طرح بی نهایت عاشقانه و کلاسیک ، این گل با ظرافت بسیار ستودنی در قسمت بالایی این محصول نقش بسته شده است ، و شاخه آن خلاقانه تا انتهای دسته آن کشیده شده است ، این محصول توانسته این شاخه گل رز بسیار زیبا را در رنگ طلایی براق که همچون نگینی در دسته میدرخشد تولید..
960,000 تومان
یک محصول رومی دیگر از شرکت پالرمو ایتالیا ، این محصول با نقوش و فرم رومی خود یادآور تاریخ و فرهنگ این کشور است ، اگر به دنبال محصولاتی از این سبک هستید ، این یکی از بهترین ها برای شما است ، این محصول در دو رنگ طلایی و سیلور و با تم مات و براق در سایت موجود است ، طرح بندی شکل قسمت بالایی بدنه به تشکی..
960,000 تومان
کارد و چنگال در نوع های مختلف مانند سرامیکی ، پلاستیکی ، چوبی و .... ساخته میشود ، یکی از معروفترین و پرکاربردترین این محصولات را بی شک میتوان در نوع استیل یافت کرد ، محبوبیت استیل به دلایل زیادی مرتبط میشود که در ادامه به بررسی چند ویژگی آن خواهیم پرداخت : مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار ض..
960,000 تومان
کارد و چنگال یکی از عناصر بسیار مهم در پذیرایی است ، این محصول باتوجه به درگیر بودن مستقیم با دستان مهمان ها بیشترین تبادل حسی با آنها را خواهد داشت ، از این رو در انتخاب آن دقت بیشتری داشت ، رستوران ها و کافه ها از این موضوع مطلع بوده و سعی میکنند از بهترین نوع این محصولات استفاده کنند ، طرح رومی پ..
960,000 تومان
کارد و چنگال لرد در دو رنگ طلایی و استیل موجود است ، این محصول میتواند برای پذیرایی در مراسمات مهم و مجلسی استفاده شود ، رنگ استیل آن بهمراه حکاکی های بسیار هنرمندانه و ظریف خود میتواند به راحتی با بیشتر زیر بشقابی و پیش دستی ست شود ، طروف پذیرایی از هر طیف رنگ توانایی هماهنگ شدن با این رنگ را دارند..
960,000 تومان
جدیدترین کارد چنگال میوه خوری از سری مجموعه سه بعدی پالرمو تحت لیسانس ایتالیا یک محصول تمام عیار و شیک است ، این محصول با خطوط و طرح های بسیار ظریف و طلایی خود ترکیب بسیار زیبایی از این دو رنگ مجلسی و شیک را ارائه کرده است ، این محصول با ضخامت بالای خود و وزن مناسب ، در مراسم و پذیرایی شما حس ارزش گ..
960,000 تومان
کارد و چنگال استیل براق پالرمو طرح استیج باحاشیه طلایی که در لبه های این محصول قرار گرفته است در ترکیب این خطوط با استیل بسیار شیک و مجلسی شده است ، انتهای دسته کمی شیب رو به پایین دارد و دسته کارد سه بعدی طراحی شده است ، تا در زمان استفاده حس بهتری نسبت به مدل های قدیمی داشته باشد ، استیل ضد زنگ و ..
940,000 تومان
کارد و چنگال میوه خوری پالرمو خط طلا یک محوصل تمام براق بهمراه خط طلایی بسیار زیبا و برجسته که در دهانه دسته یک فرم یقه مانند دارد نشان از محصولی تماما مجلسی و رسمی دارد ، این محصول مجهز به کارد پذیرایی سه بعدی است و این ویژگی علاوه بر نمایان شدن هرچه بیشتر طرح روی دسته باعث میشود تا در زمان استفاده..
940,000 تومان
کارد و چنگال استیل میوه خوری یکی از محصولات بسیار مهم در پذیرایی مراسمات در سرتاسر جهان به شمار می‌آید ، این محصول عموما به صورت مجلسی و عمومی خریداری میشود بدین معنا که شما یک محصول برای پذیرایی در مراسمات رسمی انتخاب و خریداری میکنید و یک محصول دیگر برای پذیرایی روزمره و عمومی ، پالرمو طرح بر..
850,000 تومان
یک محصول ساده کلاسیک ، این کارد و چنگال شش نفره که قابلیت پذیرایی از 6 نفر را دارد ، سادگی و اصالت را به شما هدیه میکند ، برند پالرمو با ارائه این محصول سعی بر نزدیک شدن به سبک های فنک شویی را داشته و تا حدودی موفق بوده است ، این کاردوچنگال پذیرایی با ظروف ساده و تک رنگ خصوصا سفید به زیبایی خواهد در..
850,000 تومان
سرویس کارد و چنگال استیل طرح رز طلایی یک شاهکار بی نظیر از برند پالرمو ، این محصول با داشتن یک گل رز طلایی در بدنه بالایی دسته دقیقا در قسمتی تیغه کارد و چنگال شکل میگیرد یک آثار هنری بسیار روح نواز را خلق کرده است ، این محصول میتواند برای پذیرایی در مراسمات مهم و یا در دفاتر کار رسمی و شیک به کار گ..
950,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 95 (8 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات