منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

آرکوپال گلدن اپال

خرید سرویس چینی خارجی یک انتخاب هوشمندانه به نظر میرسد ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید از جنس بن چاینا است بدین معنا که سبک ، مقاوم ، و ظریفتر از ظروف چینی معمول است ، این محصول برای سرو و پذیرایی 6 نفر در نظر گرفته شده است و میتواند سالها در ماکرو و ماشین ظرفشویی استفاده شود و جای هیچ نگرانی ..
2,800,000 تومان
پارس اپال نامی آشنا برای آن دسته از مشتریانی که علاقه زیادی به ظروف اپال دارند ، این کارخانه که قدمتی تقریبا 25 ساله دارد با ارائه طرح جدید که در تصویر مشاهده میکنید سعی کرده است تا تحولی در رنگ و طرح ظروف غذاخوری داشته باشد ، این محصول شامل 28 قطعه از انواع بشقاب در سایزبندی و شکل های متفاوت است که..
2,990,000 تومان
سرویس های آرکوپال گلدن اپال در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید ساخت ایران است ، البته در نظر داشته باشید که خطوط تولید و مهندسی مواد و راه اندازی این واحد تولیدی توسط فرانسوی ها انجام شده است. این محصول آرکوپال که به نام فلورانس شهرت دارد سعی کرده..
2,990,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 104 (9 صفحه)

مارک گلدن اپال ساخت کجاست ؟

 

ظروف آرکوپال گلدن تقریبا 2 سال هست از سال 99 به بازار اومد توسط جناب آقای علمدار که سال ها در زمینه ظروف غذاخوری خارجی فعالیت داشتن تاسیس شد .

در ابتدا یا چالشهای فراوانی روبرو شد این مجموعه چون در حال طراحی خط تولیدی با کیفیت بسیار بالا و عالی در حد لومینارک فرانسه بود ,طبیعی بود که در ایتدای کار دچار فراز و نشیب های زیادی شدن ولی صبوری و محکم بودن مجموعه گلدن اپال به نتیجه نشست و بعداز گذشت

چند ماه از ورود کالا به بازار با استقبال گسترده ای مواجه شد دلایل استقبال این ظروف غذاخوری زیبا را در پایین نام میبریم :

 

1- طراحی مدرن و زیبا نقوش روی ظروف

2- قالبی بسیار زیبا و خیلی نزدیک به دیوالی فرانسه لومینارک که سعی شده لبه های بسیار زیبا و همچون لومینارک تراز بودن

لبه ها را دارا هست همچنین اگر شما برای مثال 20 عدد بشقاب دیوالی را روی هم بچینید هیچ گونه کجی و دفورمی رو نمیبینید
 


3-سفیدی زیبای ظروف باعث شده طرح های زیادی بر روی این سرویس های غذاخوری مچ بشن.

 



محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات