منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

پارچ و لیوان

انواع پارچ و لیوان ظروف پذیرایی بسیار متنوع هستند و می‌توانند بر اساس طراحی، جنس، اندازه و استفاده‌های مختلف تقسیم‌ بندی شوند. البته در ایران کلمه پارچ آب برای این محصولات رایج است, برخی از نمونه‌های پارچ و لیوان پذیرایی عبارتند از:

  1. پارچ های گلدار: این پارچه‌ها دارای طرح‌ها و الگوهای گلدار می‌باشند و معمولاً از شیشه و کریستال با کیفیت ساخته می‌شوند. این محصولات در مجالس، مراسم و میزبانی‌های خاص استفاده می‌شوند.

  2. پارچ های رنگارنگ: این نوع پارچه‌ها دارای رنگ‌های زنده و شاد می‌باشند. آن‌ها معمولاً از شیشه , کریستال و یا پلاستیک ساخته می‌شوند و برای میزبانی در مجالسی مانند  جشن تولد و جشن‌های فصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  3. پارچ و لیوان پیرکس : این محصولات با توجه به سبک فانتزی و مدرن گزینه مناسبی برای مراسمات و پارتی های هفتگی میباشند.

قیمت پارچ و لیوان جدید عروس

اولین قدم در تعیین قیمت پارچ و لیوان عروس مشخص کردن نوع پارچ و لیوان مصرفی است , باتوجه به شروع یک زندگی جدید شما حتما به سه نوع از این محصول نیاز دارید.

  • پارچ و لیوان دم دستی مصرفی روزانه
  • پارچ و لیوان مهمانی های دورهمی
  • پارچ و لیوان مجالس رسمی

در دسته بندی اول و دوم که در بالا نام برده شده است اگر به دنبال جدیدترین پارچ و لیوان هستید, گزینه پیرکس در حال حاضر انتخاب مناسب  و دارای تنوع زیادی است , البته حتما این نکته را در نظر داشته باشید که پارچ و لیوان پیرکس ظریف بوده و در نگهداری آن کمی باید دقت کنید و هنگام خرید آنلاین حتما از فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید نمایید تا محصول سالم و بدون شکستگی ارسال شود , پیرکس ها قبل از ارسال نیاز به تقویت بسته بندی دارند و در مرحله بعد فروشگاه باید از بین روش های  ارسال , امن ترین را انتخاب کند.

برای مثال ارسال پیرکس با پست یکی از بزرگترین اشتباهات است و طبق تجربه تیم ارسال ایی جهاز تا 70 درصد کالا شکسته تحویل مشتری میشود.

خب بریم سراغ قیمت گذاری حدودی پارچ و لیوان های دورهمی و دم دستی , این محصولات باتوجه به کیفیت و نوع رنگ آمیزی و اشکال هندسی آنها  از ارزان ترین 2.5 دلار (پارج و لیوان پلاستیکی) تا با کیفیت ترین و شیک ترین آنها 40 دلار قیمت گذاری میشود (البته محصول 40 دلاری جزو جدیدترین ها و با کیفیت ترین های میباشد).

دسته بندی آخر که جزو محصولات مجلسی و رسمی است بیشتر از جنس کریستال و یا بلور وارداتی باکیفیت است , این پارچ و لیوان ها دارای تنوع بالایی هستند و نسبت به طلاکاری و تراش کاری‌های روی آنها قیمت گذاری میشوند , محدوده قیمتی آنها از 20 تا 100 دلار تعیین شده است.

قیمت پارچ و لیوان لومینارک و فرانسه

لومینارک (Luminarc) یک برند مشهور و معتبر پارچ و لیوان  است. این برند  تاریخچه‌ی طولانی و موفقی در زمینه تولید و عرضه محصولات آرکوپال و بلور دارد . محصولات لومینارک طراحی زیبا و مدرنی دارند و بیشتر برای استفاده روزمره شناخته می‌شوند.

پارچ و لیوان‌های لومینارک با توجه به استفاده از مواد اولیه مرغوب ، مقاومت و پایداری بالا دارند. طراحی‌های متنوع این برند، شامل طرح‌ها و الگوهای ساده و شیک، الگوهای گلدار و همچنین طرح‌های مدرن و هنری می‌شوند.

محصولات لومینارک معمولاً در انواع ست‌های پارچ و لیوان عرضه می‌شوند، که شامل تعداد مختلفی پارچ و لیوان متناسب با هم می‌باشند. این ست‌ها با جعبه‌بندی زیبا و مناسب عرضه می‌شوند و می‌توانند به عنوان هدیه‌ای در مناسبت‌ها و جشن‌ها استفاده شوند.

محدوده قیمتی پارچ و لیوان های فرانسه بین 12 تا 25 دلار است .

پرفروش‌های پارچ و لیوان لومینارک فرانسه

  • امپراطور : این مدل پارچ و لیوان از قدیمی ترین طرح های فرانسه بوده و تا کنون نیز توانسته فروش بالایی داشته باشد.
  • استرلینگ : این طرح قالب مربعی و ساده داشته و قابلیت ست شدن با خیلی از ظروف غذاخوری و یا پذیرایی , خصوصا اشکال چهارگوش را  دارد.
  • برایتون : این ظرح دارای خطوط هندسی زیبایی در پایه لیوان و پارچ میباشد و باعث شکست نور و زیبا شدن محتویات داخل آن میشود , و زیبایی جذابی را به میزها و مراسمات میبخشد.

 

پارچ و لیوان‌های پرفروش ساخت چین

  • آنجلیکا : این پارج و لیوان وارداتی , در دو نوع ساده و دور طلا در سایت ایی جهاز موجود است , خطوط تراش خورده زیبا و اشکال لوزی شکل این طرح بهمراه پایه های زیبای آن باعث شده تا برای مراسم های رسمی گزینه مناسبی باشد ,خصوصا مدل لب طلای این طرح جلوه باشکوهی به مجالس شما میبخشد.
  • استیج : این محصول با ظاهر ساده و خطوط شکسته عمودی خود جزو محصولات شیک و در عین حال ساده میباشد که در دو نوع ساده و دور طلا (لب طلا )عرضه میشود.
  • اسکوئر : سبک مینیمال این پارچ و لیوان و طراحی چند ضلعی این محصول باعث بازتاب نور و زیبایی محتویات درون آن میشود , و مانند محصولات بالا به صورت لب طلا و ساده عرضه میشود, نکته قابل توجه در مورد اسکوئر داشتن درصد کمی کریستال در ترکیبات این محصول است.
  • بامبو : این پارچ و لیوان در دو نوع دور طلا و ساده عرضه میشود, و تا حدودی توانسته حس طبیعت را منعکس کند.
  • بلینک مکس : یکی از برندهای معروف لیوان , فنجان , پارچ و.... است , که تنوع زیادی را در محصولات خود دارد و از کیفیت بالایی برخوردار است و سالها است که مهمان مراسم های ما هست.
  • بوگاتی : اسم این آیتم از روی ماشین برداشته شده و به نظر من هیچ تناسبی با محصول نداره , اما ظاهر یخی مانند این محصول توانست فروش خوبی را نصیب این مدل کند.
  • پترا : از منطقه تاریخی پر رمز و راز تا محصولی برای سرو نوشیدنی , ظاهر کشیده و با عظمت این محصول میتواند برای مجالس و مهمانی های رسمی مناسب باشد.
  • پریما : این پارچ و لیوان با طرح جدید که در مدل خورشیدی ایجاد کرده توانسته است فروش خوبی را برای خود بدست آورد.
  • تولیپ : محصولی شیک و مجلسی با پایه‌ای زیبا و دهانه مناسب پارچ خود , این اطمینان را به شما میدهد که در هنگام استفاده به راحتی و با کمترین نیرو میتوانید اقدام به پر کردن لیوان ها نمایید.
  • جنوا : از شهری ساحلی در ایتالیا تا میزهای غذاخوری شما , محصولی که میتواند با تمام ظروف پذیرایی هارمونی پیدا کند.
  • خورشیدی : این طرح ده ها سال است که در ایران به فروش میرسد , به نظر شما آیا وقت تغییر نرسیده wink

در بالا به بررسی پارچ و لیوان های بلور ساخت چین پرداختیم و در مورد کیفیت آنها این نکته را در نظر داشته باشید که بلورهای ساخت چین دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از هرگونه حباب , موج  و تیرگی در آنها بشدت پرهیز شده و ظاهری کاملا شفاف و زیبا را برای شما خلق کرده‌ است.

قیمت پارچ و لیوان دور طلایی(لب طلا)

پارچ و لیوان لب طلا یک محصول با روکش طلا است که به آن‌ها ظاهری براق و لوکس را می‌بخشد. این نوع پارچ و لیوان معمولاً در مناسبت‌ها و جشن‌های خاص استفاده می‌شوند و حس شیک و زیبایی را به میزبانی شما اضافه می‌کند.

نوع طلای به کار رفته در این پارج و لیوان و ضخامت پوشش داده شده میتواند تاثیر مستقیم بر قیمت آن داشته باشید.

پارچ و لیوان ایرانی

چندین شرکت در ایران اقدام به تولید بلور میکنند که در بین آنها نوری تازه دارای کیفیت بالاتری نسبت به بلور کاوه و بلور اصفهان است البته شرکت های نام برده کارخانه‌های بزرگی هستند و کارگاه های زیادی نیز اقدام به تولید بلور میکنند.

مزایا و معایب پارچ و لیوان ایرانی :

  • کیفیت پایین در مقایسه با محصولات وارداتی
  • تنوع پایین
  • قیمت ارزان
  • در دسترس بودن در تمامی فصول

 

پارچ و لیوان استاتیک ایران نوری تازه

این طرح جزو پر فروش ترین های ایرانی است و بیشتر برای استفاده رومزه مناسب است.

درب پلاستیکی این محصولات با رنگ بندی قدیمی یکی از بزرگترین معایب این محصول استlaugh.

این محصول نسبت به قیمت آن دارای کیفیت مناسبی است.

جی سی سی کریستال

این برند ایرانی دارای کیفیت بسیار مناسبی نسبت به رقبای ایرانی خود است و تنوع سبد محصولات آن نیز مناسب است.

جی سی سی با توجه به کیفیت مناسب در برخی محصولات خود قابل رقابت با رقبای وارداتی است.

پارچ و لیوان جی سی سی  میتواند در مراسمات رسمی برای پذیرایی گزینه مناسبی باشد.

 

ست پارچ و لیوان پاشاباغچه ساخت ترکیه

این برند برای اکثر مخاطبین شناخته شده است و سالها به تولید محصولات مدرن و با کیفیت عالی مشغول است , پاشاباغچه ساخت کشور ترکیه و دارای تنوع بسیار بالا در محصولات خود است و حتی در صادرات محصولات خود به اروپا موفق بوده است.

محصولات این برند ظاهری ساده دارند و در اشکال گوناگون هندسی عرضه میشوند , به عنوان مثال پارچ و لیوان پاشاباغچه بارل یکی از صدها محصول پرفروش این شرکت در ایران است.

قیمت پارچ و لیوان پاشاباغچه اصل بین 10 تا 18 دلار قیمت گذاری میشود , البته اگر این محصولات لب طلا شوند قیمت آنها افزایش پیدا خواهد کرد.

 

پارچ و لیوان کریستال چک بوهمیا

شرکت بوهمیا (Bohemia) یکی از تولیدکنندگان کریستال معروف است و در زمینه تولید پارچ و لیوان با کیفیت بالا فعالیت می‌کند. شرکت بوهمیا با استفاده از کریستال بوهمیایی با کیفیت و مهارت‌های زیباسازی، محصولاتی با طراحی‌ها و الگوهای زیبا و منحصر به فرد تولید می‌کند.

این برند در کشور چک واقع شده است .

پارچ و لیوان‌های ساخت شرکت بوهمیا معمولاً دارای جزئیات دقیق، حکاکی‌ها، طرح‌های گلدار و هنری هستند. این محصولات  با کیفیت و شفافیت بالا ساخته شده‌اند و به دلیل ظاهری براق و لوکس، مناسب برای مجالس، مراسم خاص و استفاده روزمره هستند.

قیمت پارچ و لیوان کریستال چک

پارچ و لیوان کریستال ساخت چک جزو محصولات با کیفیت و مشهور در صنعت کریستال است . کریستال چک به دلیل کیفیت بالا، شفافیت و براقیت خود، در تولید پارچها و لیوان‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کریستال چک دارای استانداردهای بین‌المللی کیفیت است و معمولاً از مواد با کیفیت بالا تولید می‌شود. این محصولات دارای تنوع بالایی در طرح ها و الگوهای حکاکی شده بر روی خود هستند

طبق روال همیشه قیمت را به دلار اعلام میکنیم تا نوسانات قیمت ارز تاثیری بر روی قیمت های اعلام شده نگذارد.

قیمت پارچ و لیوان کریستال چک اصل بین 90 تا 110 دلار است .

در پایان به چند سوال پرتکرار پاسخ میدهیم :

چند دست پارچ و لیوان بخرم ؟

خرید دو دست پارچ و لیوان به شما کمک میکند تا در زمان پذیرایی از مهمان ها در مراسمات خود از جابجایی مهمان ها برای دسترسی به نوشیدنی ها جلوگیری کنید و میزبان مجبور به پر کردن مکرر پارچ در زمان سرو و پذیرایی نشود.

پارچ و لیوان چی بخرم ؟

یک دست پارچ و لیوان برای مصرف شخصی(خانوادگی) که پیشنهاد ما برند پاشاباغچه یا لومینارک است و دو دست برای پذیرایی در مراسمات که از برندهای چینی و کریستال چک تهیه شود بسیار مناسب خواهد بود.

شرکت لیمون در سال 1402 شروع به تولید محصولات شیشه ای و بلور کرده است ، از این رو شاهد محصولاتی در این زمینه از این شرکت هستیم ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید شامل یک پارچ و شش عدد لیوان است که برای سرو و پذیرایی در مراسم های دروهمی و روزمره مناسب است ، این محصول از شفافیت مناسبی برخوردار است و..
785,400 تومان
پارچ و لیوان خورشیدی یکی از محصولاتی است که سالهاست در ایران مورد اسقبال قرار گرفته است ، کلمه خورشیدی که برای این محصول انتخاب شده است به طرح وسط این محصول اشاره دارد که نشان دهنده اشعه های نور خورشید است ، این محصول که دارای پایه پهن در زیر پارچ است سعی کرده تا سبک این محصول را به مجلسی نزدیک است ..
1,100,000 تومان
لیمون و محصولات بلورین (شیشه ای) ، که اخیرا در این شرکت بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تقریبا تمام تمرکز این برند بروی این طیف محصولات معطوف شده است و از محصولات پلاستیکی در حال فاصله گرفتن است ، این پارچ و لیوان شیار دار که در تصویر مشاهده میکنید یکی از جدیدترین محصولات این شرکت در زمان نوشتن این..
693,000 تومان
پارچ و لیوان شب محصولی از شرکت پاشاباغچه است ، همانطور که در تصویر مشاهده میکنید این محصول شامل یک پارچ کوزه ای شکل و یک لیوان است ، که در دهانه پارچ میتواند قرار بگیرد ، این محصول با ظرفیت 1 لیتر توانایی پرکردن تقریبا 4 لیوان آب در شب را برای شما دارد. جنس محصول از بلور سلامت است که توسط اتحادیه..
528,000 تومان
پارچ و لیوان لومینارک بی شک دارای بیشترین قدمت در سفره های ایرانی است ، این محصول که به امپراطور شهرت دارد با داشتن پایه بسیار زیبا و طرح دار خود مورد استقبال زیادی قرار گرفته است ، نقوش و طرح های کریستالین نقش بسته بر روی پایه این محصول نور را به حالت های مختلف بازتاب داده و جلوه زیبایی را خلق میکن..
920,000 تومان
سرویس شش نفره لیوان جدید و شیک که دارای رنگبندی بسیار جذاب و شاد است ، به یکی از محصولات پرطرفدار تبدیل شده است ، این محصول که در بدنه خود از تراش های ریز الماس شکل بهره میبرد با رنگ های ملایمی که در آنها به کار بسته شده ، در زمان سرو ترکیب رنگ بسیار زیبایی با مایعات درون خود تشکیل میدهد ، این ست لی..
1,188,000 تومان
جدیدترین پارچ رنگی وارداتی ساخت کشور در رنگ بندی های مدرن و فانتزی ، پارچ آب مهم ترین آیتم پذیرایی میز ناهار خوری هست که چشمان مهمانان رو بدون شک به هر دلیلی جلب خود می کند، انتخاب درست از طیف رنگ پارچ بلور رنگی که بتواند محتویات داخل آن را به نمایش بگذارد گاهی اوقات سخت به نظر میرسد اما در این..
1,100,000 تومان
پارچ و لیوان کریستال از دیرباز یکی از محصولات پرطرفدار در بین ایرانی ها به شمار میرود ، این محصول برای سرو و پذیرایی در مراسم های رسمی بسیار پرکاربرد است ، از این رو در هر خانواده ایرانی تقریبا دو ست از این محصول یافت میشود ، برند RCR که یکی از محبوب ترین برندهای پارچ و لیوان در ایران است ، در چندین..
3,180,000 تومان
پارج و لیوان استوانه ای با طرح مربعی شکل بر روی بدنه خود که به طرح خشتی نیز معروف است یکی از محصولات پرفروش RCR ایتالیا محسوب میشود ، این محصول که شامل 6 عدد لیوان شبیه پارچ خود است برای سرو و پذیرایی در مراسم سرو شام مناسب است ، کریستال شفاف و بدون هیچگونه حباب و موج آن باعث شهرت این برند شده است ...
3,180,000 تومان
پارچ و لیوان یکی از محصولات پرکاربرد در سرو و پذیرایی است ، خصوصا در میزهای شام بسیار کابرد دارد ، شفافیت و طرح های به کار رفته در این محصول میتواند در جلوه میز شما بسیار تاثیر گذار باشد ، برای مثال این محصول ایتالیایی با طرحی که بر روی لبه های آن قرار گرفته است برای خلق یک میز کلاسیک اروپایی با روم..
3,180,000 تومان
پارج و لیوان ساخت چین عموما یکی از محصولات بسیار کاربردی در میزهای سرو شام است ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید به نام سلتیک شهرت دارد ، محصولی کاملا وارداتی و با کیفیت متوسط ، این محصول برای مراسم های روزمره و دورهمی بسیار مناسب است ، ضخامت مناسب به کار رفته در این محصول آن را در برابر ضربه بس..
1,100,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 43 (4 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات