منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

ظروف و سرویس پذیرایی فلزی

سرویس و ظروف پذیرایی فلزی، مجموعه‌ای از ظروف و وسایل پذیرایی است که از مواد فلزی مانند استیل ضد زنگ، آلومینیوم، نقره و یا مس ساخته می‌شود. این نوع سرویس‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌هایی همچون ماندگاری بالا ، زیبایی و تنوع شکل پذیری و مقاومت در برابر ضربه و آسیب دیدگی ، بسیار محبوب هستند.

 ظروف پذیرایی فلزی در دسته بندی کلی شامل موارد زیر هستند :

  • ظروف پذیرایی فلزی کهنه کاری شده و یا پتینه
  • ظروف پذیرایی فلزی استیل
  • ظروف پذیرایی فلزی طلایی
  • ظروف پذیرایی فلزی مسی(رنگ)

آیتم های سرویس پذیرایی فلزی :

ظروف فلزی با انواع پایه های جذاب در مدل های مختلف و متنوع در رنگ بندی و اشکال گوناگون یکی از پرطرفدارترین این ظروف هستند و عموما به عنوان میوه خوری , شیرینی خوری ,  شکلات خوری و آجیل خوری استفاده میشود.

این محصولات همچنین به عنوان آیتمی در دکوراسیون نیز استفاده میشوند و میتوانند جلوه بسیار زیبایی به منازل و یا محل کار ببخشند.

سینی پذیرایی فلزی که عموما از ترکیب چند نوع شکل در دسته ها ساخته میشود یکی از پرطرفدارترین محصولات این دسته بندی است و بیشتر به صورت سینی استیل تولید و یا وارد میشود.

پیاله و پیش دستی پذیرایی فلزی در رنگ های مسی ,استیل و طلایی موجود میباشد و شما میتوانید نسبت به نوع پذیرایی و دکوراسیون خود اقدام به خرید محصول مناسب نمایید.

البته در چند سال اخیر این ظروف فلزی پذیرایی با ترکیب چوب و شیشه زیبایی دو چندانی را به خود اختصاص داده‌اند.

قیمت سرویس پذیرایی فلزی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت این ظروف که باید مورد توجه قرار گیرند عبارتنداز :

  • نوع فلز (استیل - برنج - مس - آلومینیوم) به ترتیب از استیل گران ترین تا آلومینیوم ارزان ترین.
  • نوع رنگ که به کوره ای و خلاء تقسیم میشوند البته کوره در حالت خلاء نیز استفاده میشود ولی دمای کوره در روش خلاء بالاتر بوده و این روش دارای ماندگاری بالاتر و کیفیت به مراتب بالاتری است و البته هزینه آن نیز در مقایسه با روش کوره ای ساده بالاتر است.
  • تعداد اقلام
  • پیچیدگی شکل سرویس ظروف پذیرایی
  • وزن

سرویس پذیرایی فلزی مشکی

سرویس های پذیرایی فلزی مشکی با ترکیب خطوط طلایی زیبایی خاصی را به خود اختصاص داده‌اند و میتوانند برای پذیرایی مراسم خاص مورد استفاده قرار بگیرند اما از نظر محبوبیت هنوز جایگاه طلایی و سیلور از آنها بالاتر است , و در هنگام خرید این سرویس های مشکی فلزی به نوع رنگ توجه داشته باشید , این محصولات در دو طیف مات و براق عرضه میشوند.

این سرویس ها شامل آیتم های شیرینی , میوه , آجیل و شکلات خوری هستند.

 ظروف پذیرایی فلزی سفید  نیز دارای خصوصیات گفته شده در بالا است و تنها در رنگ آمیزی با نوع مشکی خود تفاوت دارد.

سرویس پذیرایی پایه فلزی

پایه های فلزی در چند سال اخیر توانستند زیبایی و هارمونی جالبی با بلور و کریستال را تشکیل دهند و مدل های متنوع در چندین شکل و رنگ متفاوت به بازار عرضه شد.

ولی با گذشت زمان آیتم بلور و کریستال حذف و به سمت تمام فلز میل کردند.

از نظر اتصال پایه به بلور و کریستال میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید , چسب به کار رفته در پایه ها ساخت ایتالیا بوده و ضد آب و ضد اسید میباشد و پایه به هیچ عنوان کنده و یا جدا نخواهد شد.

مراحل اسمبل کردن پایه‌های فلزی به صورت پیچی بوده و شما میتوانید به راحتی پایه را به بدنه متصل کنید و هرگاه که نیاز به پایه نبود آن را جدا کنید.

ظروف پذیرایی چوب و فلز

یکی از زیباترین ترکیبات فلز را میتوان با چوب در نظر گرفت , محصولات عرضه شده از این دو ترکیب حس طبیعت را بهمراه مقاومت و سرسختی فلزی ترکیب میکند و محصولات بسیار متنوع و زیبایی را تولید میکند.

این محصولات عموما از ظروف چوبی بهمراه شاخه و برگ های فلزی که به دور کاسه های چوبی پیچیده میشوند تشکیل میشوند و یا پایه هایی با اشکال و رنگ های مختلف فلزی برای آنها در نظر گرفته میشود.

این محصولات هارمونی جذابی را با میزهای پذیرایی چوبی فلزی تشکیل میدهند.

نمايش 1 تا 12 از 647 (54 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات