منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
سینی استیل مجلسی گرد بی وی کی طلایی لیلان
سینی استیل مجلسی گرد بی وی کی طلایی لیلان
سینی استیل مجلسی گرد بی وی کی طلایی لیلان
سینی استیل مجلسی گرد بی وی کی طلایی لیلان

سینی استیل مجلسی گرد بی وی کی طلایی لیلان

3,475,000 تومان

گزینه های موجود

سینی استیل یکی از پر مصرف ترین آیتم ها در زمان پذیرایی است ، سینی باید طوری طراحی شده باشه که در زمان جابجایی به راحتی قابل حمل باشد و نمای زیبایی را در دستان میزبان ایجاد کند ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید یکی از محصولات فاخر برند بی وی کی محسوب میشود ، دسته های از جنس برنج که از خلوص بالای این فلز بهره میبرند و با هنر دست هنرمندان خبره به زیبایی به شکل های گوناگون فرم گرفته اند و زیبایی این محصول را دو چندان کرده اند.

رنگ خاص این محصول باعث شده تا آن را کم نظیر و خاص جلوه دهد ، طیف رنگ طلایی خاصی که در این محصول مشاهده میکنید با خطوط هندسی به کار رفته در کف آن به زیبایی هرچه بیشتر این محصول افزوده است ، جنس سینی از بهترین گرید استیل است و در برابر رنگ رفتگی و رطوبت مقاومت مثال زدنی را دارد.

این محصول برند بی وی کی ساخت کشور ایران است و سعی شده در آن از بهترین متریال و هنرمندان خبره استفاده شود ، از این رو میتواند از این سینی پذیرایی به عنوان هدیه ای به یادماندی یاد کرد ، این محصول دارای یک خانواده کامل از سایر ظروف پذیرایی مانند شیرینی خوری ، میوه خوری ، کندی و ... است که میتوانید در پایین این صفحه به بررسی آن بپردازید و در صورت نیاز با کارشناسان فنی ما برای دریافت اطلاعات بیشتر در تماس باشید.

اقلام و مشخصات
قابلیت شستشو با دست دارد
تعداد یک عدد
ابعاد بزرگ : 34*30 سانت - کوچک : 38*36 سانت
رنگ بدنه طلایی - دستگیره ترکیب مشکی و رنگ برنجی
سبک نئوکلاسیک
قالب گرد
جنس سینی استیل طلایی - دسته برنج با خلوص بالا
برند بی وی کی
کشور سازنده ایران با ضمانت
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات