منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

سرویس پذیرایی بلور

بلور یا شیشه , در اصل کلی یکی هستند ولی در ظروف پذیرایی بلور تغییرات شیمیایی در شیشه انجام میشود تا بتواند برای شک های سرمایشی و گرمایشی آماده شود , همچنین از نظر شفافیت و براقی نیز بر روی شیشه فرآیندهایی صورت میگیرد.

دنیای بلور بسیار پهناور و دارای تنوع های خیره کننده است , پس با ما باشید تا به دنیای زیبا و شگفت انگیز آن ورود کنیم.

ظروف پذیرایی بلور شامل دسته بندی گسترده‌ای میشوند و اگر این محصول را حذف کنیم خیلی از مراسمات و روزمرگی با مشکل روبرو میشود.

چند نکته که باید قبل از خرید سرویس پذیرایی بلور در نظر داشته باشید عبارتند از :

  1. هر اندازه که شفافیت و ظرافت بلور بیشتر باشد , قیمت آن افزایش پیدا میکند.
  2. محصولات بی کیفیت دارای تنوع پایینی هستند.
  3. در نگهداری آنها باید کمی ظرافت و دقت به خرج داد.
  4. پیرکسها را با بلور اشتباه نگیرید.
  5. طراحی و رنگ آمیزی بر روی بلور باعث افزایش قیمت آن میشود و رنگ آمیزی بلور هزینه بر خواهد بود, پس اگر تفاوت قیمت های زیادی در این محصولات مشاهده کردید این نکته را در نظر داشته باشید.
  6. در زمان خرید آنلاین ممکن است تصویر باکیفیتی از محصولات بلور ارزان قیمت ببینید , که اکثرا ادیت شده هستند.
  7. هرنوع بلور کاربرد مکانی خاص خود را دارد.

ظروف پذیرایی شیک بلور

محصولات بلور که برای پذیرایی مورد استفاده قرار میگیرند عباتنداز  : گیلاس , لیوان, شربت خوری , پارچ , پیش دستی و ..... در مقابل برای یک پذیرایی شیک و مجلل میتوان آیتم هایی مانند شیرینی خوری , میوه خوری و.... به آن اضافه کرد .

چند سالی هست که پیرکس ها با ورود پیدا کردن به دنیای بلور توانستن جایگاه بسیار خوبی را به خود اختصاص دهند ولی یکی از معایب آنها مقاومت پایین در برابر ضربه است , همچنین دارای سبد محصول کمتری هستند و در فنجان , پارچ و لیوان و ماگ خلاصه میشوند.

در دنیای بلور شیک و باکیفیت یکی از برندها که سالها است پرچمدار هست , پاشاباغچه ساخت کشور ترکیه میباشد که دارای تنوع به شدت زیاد و کیفیت قابل قبولی هست و ما در سایت ایی جهاز سعی کردیم تا اکثر محصولات این شرکت را برای شما عزیزان مهیا و آماده کنیم.

از دیگر برندهای بلور که جرو شیک ترین ها هستند و شامل سبد متنوعی از محصولات است , میتوان به بلور بلینک مکس ساخت کشور چین اشاره کرد.

بلورهای رنگی !! چند وقتی هست که شروع به عرضه در بازار شده‌اند و میتوانند جزو محصولات شیک قرار بگیرند البته این نکته را در نظر داشته باشید که ست کردن رنگی ها نسبت به ساده ها کمی پیچیده تر خواهد شد.

ظروف پذیرایی دودی یا شامپاینی

این ظروف که به صورت سرویس های پذیرایی هستند بسیار پرطرفدار بوده و دارای قیمت مناسبی هستند.

یک لایه رنگ دودی یا طلایی و... بر روی این محصولات قرار میگیرد که باعث میشود حباب ها و مشکلات بلور را برطرف کند و چهره زیبا و بی نقصی به این ظروف بدهد.

قیمت سرویس پذیرایی شامپاینی

رنگ آمیزی بلورها برای داشتن رنگ ثابت و بادوام استفاده از روش خلاء است که این روش هزینه بر بوده ولی در نهایت کیفیت بسیار بالایی را به شما هدیه خواهد کرد , متاسفانه دیده شده که از روش های دیگری برای رنگ آمیزی استفاده میشود که در نهایت موجب رنگ رفتگی بعداز استفاده در کوتاه مدت میشود.

عوامل دیگر تاثیر گذار بر روی قیمت ظروف پذیرایی شامپاینی بلور شکل و تعداد آیتم های این محصول میباشد , البته نوع بلور ایرانی و خارجی نیز بر قیمت آن تاثیر مستقیم دارد , و در آخر بد نیست به این نکته هم اشاره کرد که میزان تیرگی رنگ شامپاین  بر قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود, در نتیجه در زمان انتخاب سرویس پذیرایی شامپاینی موارد بالا را در بررسی نمایید.

قیمت سرویس پذیرایی شامپاینی پایه برنز  :

قیمت این محصولات باتوجه به نوع برنز به کار رفته و وزن پایه متفاوت است , پیچیدگی طرح به کار رفته در پایه نیز بر قیمت تاثیر مستقیم دارد.

نحوه تشخیص پایه برنج و برنز از آهن و آلومینیوم : یکی از ساده ترین راهکارها توجه به طرح پایه است اگر پایه دارای حجم و شکل خاصی مثلا یک گل سه بعدی باشد باید از جنس برنج و یا برنز ساخته شده باشد, هر مقدار که سطح پایه صاف و سیقلی تر باشد درصد برنج و یا برنز به کار رفته در آن بیشتر است.

در ادامه تصویری از سرویس پذیرایی شامپاینی ساخت کشور چین با کیفیت بالا را مشاهده میکنید.

جدیدترین سرویس پذیرایی بلور

ست های جدید ظروف پذیرایی به صورت اقلام تکی در دسترس شما عزیزان در سایت ایی جهاز قرار گرفته و با ترکیب فلز و یا چوب جلوه بسیار مدرن و زیبایی به این محصولات پذیرایی بخشیده است و شما با توجه به نوع پذیرایی و سبک دلخواه میتوانید سرویس مورد نظر  خود را انتخاب و خریداری نمایید.

در مورد سبک هایی که در تصویر قبل مشاهده کردید ترکیب این سرویس ها با پایه های زیبا جزو جدیدترین پذیرایی در حال حاضر میباشند.

محصولات لیمون در دسته بندی پلاستیکی گنجانده میشوند ، اما در طی دو سال اخیر این شرکت اقدام به تولید انواع محصولات پذیرایی که ترکیبی از بلور ، فلز و چوب هستند نموده است ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید برای پذیرایی و نگهداری انواع مواد خوراکی خشک و خیس استفاده میشود ، این محصول میتواند در میزهای ..
499,000 تومان
اردو خوری استند دار لیمون که از ترکیب سه متریال چوب و شیشه و فلز ساخته شده است با درب های الماسی شکل خود سبک مدرن و فانتزی را برای ما به ارمغان آورده است ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید از چوب فینگر روس برای پلیت زیرین خود بهره میبرد ، این چوب که در فرآیندهای خاصی در برابر رطوبت و تغییر رنگ مق..
495,000 تومان
شکلات خوری گرد بی وی کی یکی از جدیدترین محصولات این برند است ، این محصول را شاید در نمونه های مشابه تا به حال دیده باشید ، اما تفاوت این محصول با سایر محصولات مشابه برندهای دیگر در چیست ؟ این ظرف سرو تنقلات و خوارکی های خشک که در تصویر مشاهده میکنید سه تفاوت اصلی با سایر محصولات دیگر دارد که در ا..
1,290,000 تومان
فنجان چای خوری بلورین که از هرگونه حباب و موج خالی باشد ، برای استفاده در انواع مراسم های پذیرایی بسیار مناسب است ، این محصول به نام کوادرون که در پایه خود از یک پیچ بسیار زیبا و خلاقانه بهره میبرد باعث میشود تا میزهای پذیرایی شما شکل مدرن و شیکی به خود پیدا کنند ، این محصول برای سرو انواع چای ، قهو..
395,000 تومان
پارچ و لیوان خورشیدی یکی از محصولاتی است که سالهاست در ایران مورد اسقبال قرار گرفته است ، کلمه خورشیدی که برای این محصول انتخاب شده است به طرح وسط این محصول اشاره دارد که نشان دهنده اشعه های نور خورشید است ، این محصول که دارای پایه پهن در زیر پارچ است سعی کرده تا سبک این محصول را به مجلسی نزدیک است ..
840,000 تومان
قندان بلور آکومارین با داشتن لبه های اکلیلی طلایی هارمونی زیبایی را با بدنه شامپاینی خود تشکیل داده است ، این محصول شامل فنجان و سایر اقلام پذیرایی نیز هست که میتوانید در پایین این صفحه به بررسی آن ها بپردازید ، این محصول برای قرار دادن خوراکی های شیرین و کوچک که خشک باشند بسیار مناسب است ، نگهداری ..
195,000 تومان
قیمت فنجان بلور باتوجه به هنر به کار رفته در محصول و کشور سازنده قیمت گذاری میشود ، این محصول که به نام آکومارین شناخته میشد از جنس بلور بوده و به رنگ شامپاینی مزین شده است ، لبه های این محصول با رنگ اکلیلی توسط هنر دست تزئین شده است ، از این رو ممکن است کمی بالا و پایین باشد ، این محصول با نوع لب ط..
390,000 تومان
فنجان پذیرایی یکی از اقلام مهم در مراسم ها و جشن ها به شمار میرود این محصول تنها کالایی است که با دهان مهمان برخورد دارد پس از این رو بیشترین حس را به او منتقل میکند ، یک فنجان مناسب با رنگ بندی و دهانه استاندارد که در زمان سرو عطر نوشیدنی را به بینی منتقل کند نقش مهمی در لذت بخش بودن پذیرایی دارد. ..
365,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 215 (18 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات