منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سرویس قابلمه و تابه عروس

ماهی تابه عروس تفلون مدل دیاکو ، طرحی است که موارد مشابه آن را ممکن است بسیار دیده باشید ، اما این محصول که توسط این برند عرضه شده است ، از خصوصیات و ویژگی های خاص خود در مواد اولیه بهره میبرد ، این محصول از آلومینیوم با خالوص بالا و کیفیت بسیار عالی ساخته شده است ، که در عموم آن را به نام چدن شناخت..
797,500 تومان
تابه رژیمی عروس در دو شکل هندسی چهارگوش و دایره تولید و عرضه میشود ، این محصول که کاملا نچسب است ، زمانی که چفت میشود این اطمینان را به شما میدهد که هیج گونه نشتی و سریز شدن مایعات را هنگام چرخاندن و جایجایی آن نخواهید داشت ، واشر سیلیکونی نسوز به کار رفته در این محصول بسیار مقاوم است و در مدت زمان ..
1,441,000 تومان
خرید تابه ماهی عروس برای عزیزانی که مصرف ماهی زیادی دارند یکی از مهمترین ابزارهاست ، این محصول با داشتن دو طول تقریبی 35 و 38 که در سایز محصول قابل انتخاب است ، میتواند برای انواع ماهی و سرخ کردن یکباره ان بسیار نقش مهمی داشته باشد ، برای مثال ماهی قزل‌آلا به راحتی درون این محصول جاگرفته و شما ..
1,098,900 تومان
ماهیتابه مرغ دیاکو عروس یک محصول متفاوت با سایر محصولات این شرکت است ، این محصول که از شکل مستطیلی بهره میبرد ، سعی کرده است تا فضایی را برای پخت و پز یک مرغ کامل مهیا کند ، این محصول نه تنها برای انواع ماکیان مانند مرغ مناسب بوده بلکه شما میتوانید ماهی های معمول مانند قزل آلا را بدون قطعه کردن درون..
1,199,000 تومان
ماهی تابه گریل عروس یک محصول جدید و بسیار کمیاب در میان ظروف پخت و پز است ، این محصول با پوشش ترکیبی از گراینیت و سرامیک مقاومت در برابر خط و خش را بسیار افزایش داده است ، هیچ گونه مواد غذایی توانایی چسبیدن به این تابه را ندارند ، دسته از جنس الترامید که نوعی مواد شیمیایی بسیار مقاوم در برابر حرارت ..
874,500 تومان
ماهی تابه عروس تک دسته طرح پرفروش ویکتوریا ، یک محصول بسیار خوش دست که این امکان را به شما میدهد تا به راحتی و با کمترین حرکت دست مبتوانید محتویات داخل آن را همانند سرآشپزهای حرفه ای حرکت دهید ، دسته ها بسیار مهندسی شده و با سایز مناسب طراحی شده‌اند تا در زمان استفاده کمترین فشار را بر بدن شما ..
489,500 تومان
ماهیتابه عروس طرح ویکتوریا برای مشتریانی که تجربه استفاده از محصولات این کارخانه را داشته‌اند بی‌شک سرتاسر از لذت و رضایت بوده است ، این برند سالها به تولید ظروف پخت و پز در ایران مشغول است ، و یکی از خوشنام‌ترین برندهای تولید کننده این محصولات در ایران است ، صادارت این شرکت به کشورها..
764,500 تومان
تابه بزرگ تا کوچک عروس یکی از باکیفیت ترین محصولات در زمینه قابلمه و ظروف پخت و پز است ، این محصول با داشتن سایز 54 سانت که تقریبا بیش از نیم تر است رکوردار بزرگترین سایز ماهیتابه است ، چنین محصولی باتوجه به زمانی که مواد غذایی در آن قرار میگیرد باید از مهندسی حرفه ای و متریال درجه یک بهره برده باشد..
759,000 تومان
ماهی تابه عروس مدل ویو ، محصولی مدرن و شیک از مجموعه عروس است ، این محصول که شامل سایزبندی 24 - 28 - 32 سانت است بهمراه درب پیرکس و بدنه ضخیم خود برای استفاده طولانی مدت و فشرده در آشپزخانه آماده است ، مواد به کار رفته در بدنه این محصول از شمش آلومینیوم خالص با کیفیت بسیار بالا بوده و معروف به چدن ا..
765,000 تومان
سرویس پخت‌وپز 3 پارچه عروس مدل ویکتوریا کد 011
تمام شد
Aroos Victoria 011 Cookware Set 3 Pcs تعداد پارچه 3 پارچه سایر توضیحات - قابلمه سایز 26: دارای ابعاد 37×27×11 سانتی‌متر و وزن 2025 گرم - تابه سایز 26: دارای ابعاد 47×27×7 سانتی‌متر و وزن 935 گرم ساختار بدنه آلومینیوم جنس روکش گرانیت..
447,000 تومان
سرویس پخت‌ و پز 5 پارچه عروس مدل ویکتوریا کد 009
تمام شد
Aroos Victoria 009 Cookware Set 5 Pcs تعداد پارچه 5 پارچه سایر توضیحات - قابلمه سایز 18: دارای ابعاد 25×19×9 سانتی‌متر و وزن 625 گرم - قابلمه سایز 22: دارای ابعاد 30×23×10 سانتی‌متر و وزن 920 گرم - تابه سایز 22: دارای ابعاد 43×23×5 سانتی‌متر و وز..
0 تومان
 سرویس پخت و پز قابلمه 9 پارچه عروس مدل Versace
تمام شد
Aroos Versace Cookware Set 9 Pcs تعداد پارچه 9 پارچه وزن بسته‌بندی طول 52،عرض 34، ارتفاع 37.5 گرم سایر توضیحات - سرویس پخت‌و‌پز 9 پارچه شامل: 3عدد قابلمه، 1 عدد تابه و 1 عدد شیرجوش - ابعاد قابلمه سایز 26: طول 42، عرض 27، ارتفاع 12.7 سانتی‌متر - وزن: 1869 گرم - ابعاد قابلمه سایز 22: طول 36، عرض 23، ا..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 84 (7 صفحه)

قابلمه عروس

نامی آشنا در صنعت ظروف پخت و پز در چند دهه گذشته است ، این برند در سه زمینه تخصصی اقدام به تولید این محصولات کرده است ، که عبارتند از فورج ، دایکست و کششی در نگاه اول شاید این نام ها در ذهن شما بی معنا به نظر برسد ، که در ادامه به بررسی مزایا و معایب آنها خواهیم پرداخت.

بیست و نه سال سابقه بهمراه 250 تنوع محصول را میتوان در کارنامه این برند مشاهده کرد ، 11 کشور محصولات قابلمه عروس را تایید و وارد کشور خود کرده اند ، که اکثر آنها کشورهای عربی مانند عراق ، سوریه و... است . کشورهایی مانند قزاقستان و .... نیز در این لیست دیده میشوند.

گواهی نامه و استانداردهای قابل توجه این مجموعه عبارتند از : سازمان غذا دارو IFDA ، استاندارد اروپا CE ، سیب سلامت و استاندارد وزارت بهداشت.

سرویس قابلمه عروس و انواع آن

به مجموعه چند محصول در یک پک گفته میشود که در سایزهای کاربردی و مفید در کنار هم ست شده‌اند ، این محصولات شامل چند قابلمه و تابه هستند که عموما برای خانواده 4 نفره به بالا طراحی و تولید میشوند . این محصولات از نظر ظاهری و رنگبندی به چند دسته تقسیم میشوند که عبارتند از :

  • قیمت سرویس قابلمه عروس مدل ویکتوریا که در ست های 21 - 12 - 11 - 7 - 5 پارچه تقسیم میشوند ، بر اساس تعداد اقلام به کار رفته در سرویس متفاوت است ، البته گاهی رنگ های خاص گارانتر میشوند . از بدنه ضخیم و دسته های یکپارچه با بدنه قابلمه بهره میبرد ، این محصولات در رنگبندی تولید و عرضه میشوند سایزبندی این قابلمه های از 12 شروع و به 36 ختم میشود . ویکتوریا یک محصول حرفه ای برای مشتریانی که قصد آشپزی حرفه ای دارند است. این محصول از تابه مرغ و ماهی و رژیمی بهره میبرد که در مجموعه به عنوان کاملترین است.
  • قابلمه موج عروس همانظور که از نامش پیدا چند موج دریا بر روی بدنه آن نقش بسته است ، این محصول از دسته های باکالیت نسوز بهره برده و برای جابجایی نیازی به دستکش نخواهید داشت ، جنس آن از شمش آلومینیوم با خلوص بالا است که با گرانیت های وارداتی پوشش داده شده است و کاملا نچسب بوده و در مقابل خط و خش مقاومت خوبی خواهند داشت. قپه شفاف و نسوز این محصول یکی دیگر از مزایای آن است ، در این محصول شرکت عروس بیشتر به موارد مهندسی پرداخته است. دسته از یک روکش سیلیکونی پانچ شده بهره میبرند.
  • قابلمه عروس مدل کلاسیک خطی یک محصول با طراحی جدید ، که بسیار زیبا و در عین حال ساده و شیک به نظر می‌آید این محصول از درب پیرکس آنتی شوک بهره میبرد و در برابر شوک های حرارتی بسیار مقاوم و بادوام است ، نواز فلزی دور درب آن باعث شده تا در برابر هرگونه ضربه ناگهانی مقاوم شده و از خروج بخار محتویات داخل قابلمه جلوگیری کند ، بدنه ضخیم آن باعث میشود تا حرارت به طور یکنواخت و کامل به مواد غذایی برسد و در پخت هر چه بهتر آنها تاثیر مستقیم داشته باشد. دسته های یکپارچه با بدنه مشکل شل شدن مدلهای پرچی را کاملا حل کرده ، قپه زیبای طرح گل که به زیبایی آن افزوده است. سایزبندی این محصول در 8 تنوع عرضه شده است که میتواند نیازهای عمومی را به خوبی پاسخ دهد.
  • قابلمه عروس دیاکو ، این محصول که مشابه آن بسیار دیده شده است ، و تقریبا بیشتر کارخانجات اقدام به تولید آن کردند ، از دسته های یک پارچه ، کمی به سمت بالا استفاده کرده است ، که در هنگام جابجایی و یا برگردان ممکن است کمی با دشواری همراه باشد ، این محصول یک طرح ساده در چند رنگبندی است ، درب ها مانند سایر محصولات پیرکس آنتی شوک است ، یکی از مزایای این محصول سایزبندی بسیار متنوع آن است ، که در یازده سایز استاندارد عرضه شده است ، اگر به دنبال سایز خاصی از این ظروف پخت و پز هستید به احتمال زیاد دیاکو نیاز شما را پاسخگو خواهد بود ، پوشش داخلی کاملا نچسب است و هیچ گونه مواد غذایی توانایی چسبیدن به آن را نخواهند داشت ، شستشوی بسیار راحت و آسان از مزایای دیگر این محصول است.
  • سرویس قابلمه مارک عروس جدید که در دسته محصولات فورج قرار گرفته است یکی از محصولاتی است که تحت فشار و حرارت شکل میگیرد این محصول با نام چدن در عموم شناخته شده است ، که باتوجه به خلوص و کیفیت بالای آلومینیوم به کار رفته در آن به نام چدن شناخته میشود ، این محصول الگو گرفته از محصولاتی همچون لاینز ترکیه است ، رنگ طلایی به کار رفته در دسته ها از گران قیمت‌ترین روش های آبکاری بهره میبرد و به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد ، رنگ بدنه که در تصویر مشاهده میکنید و بسیار زیبا در حال چشم نوازی است از معتبرترین شرکت های اروپایی تهیه شده است و دارای ضمانت میباشد ، این محصول بیشتر به صادرات اختصاص یافته است ، و در داخل کشور کمتر مشاهده میشود. این محصول به نام دلوین شناخته میشود.
  • تابه و قابلمه کششی عروس این محصولات که در بین عموم به نام قابلمه ارزان شناخته میشود به کشش و خم کردن انواع فلزات ساخته میشود ، این محصول که بسیار در بازار با قیمت های متفاوت دیده میشود نیاز به بررسی بیشتر نسبت به محصولات گران هنگام خرید دارد ، کارخانه عروس با استفاده از شمش آلومینیوم خالص ساخته شده و پوشش گرانیت بر روی آن مانند سایر محصولات این کارخانه وارداتی و از کیفیت بسیار بالا برخوردار است ، و استانداردهایی همچون سیب سلامت و وزارت بهداشت را بهمراه خود دارد ، اما مشاهده شده نمونه های بسیار ارزان قیمت بازار از ضایعات فلزارت و گرانیت با درجه کیفی بسیار پایین ساخته میشود ، پس بسیار مهم است که در زمان خرید محصولات ارزان به بررسی آنها بپردازید. این محصول به عنوان قابلمه دم دستی آشپزخانه عروس پیشنهاد میشود. و در چند اشکال مختلف به نام های مهتاب ، مهسا ، درسا ، سارینا ، سارا و... تولید و در دسترس است.

سرویس قابلمه مارک عروس ایرانی 

این کمپانی یکی از محصولات با کیفیت و دارای تاییده های استاندارد سلامت و iso های بین الملی است ، این شرکت دارای طیف گسترده‌ای از محصولات متنوع با رنگبندی های جذاب و متفاوت است ، این محصولات از قیمت ارزان و اقتصادی تا محصولات لوکس و گران تر دیده میشوند ، قابمه و تابه های متفاوت در اشکال گوناگون مانند تابه رژیمی چهارگوش و دایره که در بین رقبای این برند بسیار کمیاب است.

قابلمه بزرگ عروس

اگر منظور از سایز بزرگ ابعاد بیشتر از 40 سانت است ، شما میتوانید این محصول را در دسته سربی های این برند پیدا کنید ، این محصولات در سایزهای بزرگ با درب های فلزی تولید شده است ، این دسته از محصولات سایز بزرگ از آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده است و در دسته های این محصولات سعی شده تا از استیل های بسیار با کیفیت و مقاوم استفاده شود تا با توجه به حجم بالایی که درون این محصولات بارگذاری میشود دوام داشته باشد. سایزهای 50 - 40 - 36 و ... جزو سایزهای بزرگ و پرفروش این دسته به حساب خواهد آمد.


محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات