منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
سرویس استون ور مشکی سفید 31 پارچه
سرویس استون ور مشکی سفید 31 پارچه
تمام شد
سرویس استون ور مشکی سفید 31 پارچه
سرویس استون ور مشکی سفید 31 پارچه

سرویس غذاخوری 31 پارچه چینی سرامیک رنگی سفید مشکی ترکیبی اوست

2,850,000 تومان

ظروف استون ور برند اوست به علت پخت بالا و مواد اولیه مخصوص به کار رفته در سرامیک آن یکی از مقاومت ترین ظروف غذاخوری در برابر ضربه هستند , این برند یکی از بهترین برندهای ظروف سرامیک رنگی استون ور در ایران است , اگر به دنبال محصولی هستید که در زمان شسنشو و یا جابجایی نگران ضربه خوردن و لب پر شدن ظروف هستید این محصول گزینه بسیار مناسبی برای شما است , یکی از معایب این محصول ضخیم بودن آن است که البته در برابر مزایای آن میتوان از آن چشم پوشی کرد.

سرویس ۳۱ پارچه استون ور ترکیبی سفید مشکی , بهمراه سس خوری های خاص و پازلی شکل آن که درون هم قرار میگیرند زیبای آن میز غذاخوری شما را بسیار مدرن و شیک میکند , ساللاد خوری بسیار مدرن این محصول که مورد مشابه آن در هیچ برندی یافت نمیشود و هارمونی بسیار زیبایی با سس خوری آن دارد .

سرویس سرامیکی رنگی امروزه بسیار مورد توجه خصوصا نسل جوان قرار گرفته است , نوع قالب و شکل هندسی این محصولات بسیار به طرح های اروپایی و سبک زندگی آنها نزدیک است و حس شادی و جوانی را به میزهای سرو شما تقدیم میکند. در چند سال اخیر شاهد ورود رنگ های متنوع به صنعت ظروف غذاخوری هستیم و خوشبختانه بعداز گذشت سالها و دهه ها نسل جوان شیک توانستند ظروف قدیمی سفید رنگ با گل های رنگی را حذف و سرویس های سرامیکی تمام رنگی را جایگزین آن کنند.

اقلام و مشخصات
پلوخوری 6 عدد
خورشت خوری 6 عدد
پیش دستی 6 عدد
پیاله ماست 6 عدد
دیس 1 عدد
کاسه سالاد 1 عدد
نمکپاش 2 عدد
سس خوری 2 +1 عدد
قابلیت استفاده در ماشین ظرف شویی و ماکروفر دارد
رنگ سفید مشکی
سبک فانتزی
قالب گرد
جنس پودرسنگ
برند اَوست
کشور سازنده ایران
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات