منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما
سرویس سرامیکی رنگی رومز استون ور سبز 30 پارچه

سرویس ظروف سرامیکی استون ور رنگی رومز سبز 30 پارچه

1,950,000 تومان

سرویس سرامیکی رنگی که مناسب برای پذیرایی در مراسمات سرو شام شش نفره باشد ، و در رنگبندی های متنوع و شاد ،بهمراه داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه و مواد شوینده باشد جزو کمیاب ترین محصولات است ، این محصول که به رنگ سبز است و از 30 قطعه مختلف از ظروف غذاخوری تشکیل شده است سبک کاملا مدرن و جدید دارد ، این محصول به نام تجاری رومز کلارا از آزمون های سختی گذر کرده است و در درجه بندی کیفی مناسبی قرار دارد ، این محصول شامل درجه بندی است که سایت ایی جهاز فقط محصولات صادراتی و درجه یک آن را به مشتریان عرضه میکند .

ظروف رنگی از جنس سرامیک فشرده که به استون ور شهرت دارند نسل جدید سرامیکی های قدیمی هستند که بسیار شکننده بودند ، این محصول که در حال مشاهده تصویر آن هستید با رنگ سبز خود میتواند هارمونی بسیار زیبایی با پارچ و لیوان ، رومیزی ، شمعدان و.... با رنگ های لیمویی، صورتی، نارنجی، آبی و سفید داشته باشد ، رنگ های نام برده شده پیشنهاد تیم طراحی و دیزاین ایی جهاز به مشتریان عزیز است.

این ظروف در رنگ بندی های متنوع موجود بوده و شما میتوانید با رفتن به پایین صفحه رنگ های دیگر این محصول را بررسی نمایید .

نکته ! این محصول قابلیت استفاده در انواع ماکرو و ماشین ظرفشویی را دارد.

مژده ! شما میتوانید اقلام دونه ای این سرویس را به هر تعداد که نیاز داشته باشید خرید نماید که به اصطلاح به آن فله گفته میشود ، برای مشاهده آن ها میتوانید به منوی سرویس غذاخوری و پس از آن به زیر منوی ظروف فله و دونه ای بروید و اگر در یافتن آن به مشکل برخورد کردید از پشتیبان سایت ایی جهاز درخواست لینک این محصولات را نمایید.

اقلام و مشخصات
پلوخوری 6 عدد
خورشت خوری 6 عدد
پیش دستی 6 عدد
پیاله ماست 6 عدد
دیس 1 عدد
کاسه سالاد 1 عدد
نمکپاش 3 عدد
سس خوری 1 عدد
قابلیت استفاده در ماشین ظرف شویی و ماکروفر دارد
رنگ زرد
سبک فانتزی
قالب گرد
جنس سرامیک ( پودر سنگ ) استون ور
برند چینی نور ( رومز - کلارا)
کشور سازنده ایران
نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات