منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سرامیکی رنگی اوست

سرویس ۳۱ پارچه استون ور سرامیکی رنگی مرمریت اوست سرویس ۳۱ پارچه استون ور سرامیکی رنگی مرمریت اوست
فروش ویژه -25 %
ظروف استون ور چیست ؟ کلمه استون به معنای سنگ و ور(Ware) به معنای ظروف است که در کنار هم کلمه ظروف سنگی را تشکیل میدهند ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید نسل جدید ظروف سرامیکی رنگی است که با فرمولاسیون جدید و مخفی و افزایش دمای پخت آن به یک محصول بسیار مقاوم تبدیل شده است و ضعف های نسل قبلی را بر..
2,950,000 تومان 3,950,000 تومان
ظروف سرامیکی رنگی غذاخوری با 31 قطعه با ظاهر مدرن بی شک به مرمریت گلبهی تعلق پیدا خواهد کرد ، این محصول که با کوره های پیشرفته با دمای بسیار بالا پخته میشوند ، بسیار مقاومتر از محصولات سرامیکی هستند که تا به حال با آنها برخورد داشته اید ، مقاومت بالا در برابر لب پری و شستشو در ماشین ظرفشویی و ماکرو ..
3,850,000 تومان
سرویس 31 پارچه استون ور طوسی سفید ترکیبی اوست سرویس 31 پارچه استون ور طوسی سفید ترکیبی اوست
فروش ویژه -39 %
ظروف استون ور با محبوبیت روز افزونی که در پیش گرفته است زینت بخش تمام میزهای غذاخوری خانه های ایرانی شده است. ساختار این محصول از پخته شدن در درجه حرارت های بسیار بالاتر از چینی و سرامیک اتفاق می افتد که آن را تبدیل به پودر سنگ (استون stone) تبدیل می کند (اصطلاح پودر سنگ به دلیل این هست که ماهی..
2,950,000 تومان 4,850,000 تومان
سرویس غذاخوری 31 پارچه چینی سرامیک رنگی طوسی تیره اوست سرویس غذاخوری 31 پارچه چینی سرامیک رنگی طوسی تیره اوست
تمام شد
سرویس سرامیکی رنگی Avest که از جنس استون ور بسیار مقاوم است یک محصول قابل اطیمنان برای کسانی است که از لب پر شدن ظروف غذاخوری خود سالها رنج میبرند ، این محصول با تکنیک های جدید و متریال خاصی که دارد بسیار مقاوم در برابر ضربه است از این رو میتواند سالها بدون شکستگی و ترک از مهمان های شما پذیرایی کند ..
4,500,000 تومان
سرویس غذاخوری 31 پارچه چینی سرامیک رنگی سفید مشکی ترکیبی اوست سرویس غذاخوری 31 پارچه چینی سرامیک رنگی سفید مشکی ترکیبی اوست
تمام شد
ظروف استون ور برند اوست به علت پخت بالا و مواد اولیه مخصوص به کار رفته در سرامیک آن یکی از مقاومت ترین ظروف غذاخوری در برابر ضربه هستند , این برند یکی از بهترین برندهای ظروف سرامیک رنگی استون ور در ایران است , اگر به دنبال محصولی هستید که در زمان شسنشو و یا جابجایی نگران ضربه خوردن و لب پر شدن ظروف ..
2,850,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 13 (2 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات