منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

کنسول قاشق چنگال

کنسول قاشق چنگال یکی از محصولات کاربردی و دکوراتیو در منازل و وسایل آشپزخانه به حساب می‌آید و استقبال بالایی از این محصول شده است , یکی از علت های این استقبال نظم و زیبایی است که این کنسولها به سرویس های قاشق چنگال و خانه میدهند.

در اینجا به بررسی کلی قیمت , جنس , مدل میپردازیم.

قیمت کنسول قاشق چنگال سلطنتی

کنسول های سلطنتی اغلب از ترکیب چوب و ام دی اف و شیشه ساخته می‌شوند , این محصولات عموما شامل پایه‌های منبت شده توسط دستگاههای سی ان سی هستند و پس از آن توسط استادکاران رنگ آمیزی و یا روکش میشوند و در رنگهای روشن و تیره موجود هستند, درب های آنها از مکانیزم‌های کابینت که دارای استوپر است برای باز و بسته شدن روان و نرم  بهره میگیرند.

کنسول قاشق چنگال سلطنتی در مدل های باپایه و بدون پایه در سایت ایی جهاز موجود هست, که شما عزیزان میتوانید با توجه به دیزاین محل سکونت خود و رنگ آمیزی آن اقدام به انتخاب مدل مناسب نمایید.

تیم فنی ایی جهاز پس از بررسی این محصول در سایت های خارجی و بررسی عکس کنسول قاشق چنگال اروپایی به نتایج جالبی رسیده است که در ادامه به آن میپردازیم

کنسول های قاشق چنگال خارجی اغلب آنتیک و قدیمی هستند و بیشتر آنها از جنس چوب و فلز بوده و نسل جدید از باکسهای استوانه و یا مربع برای نگهداری قاشق و چنگال خود استفاده میکنند, کنسول های خارجی قدیمی در مزایده به فروش میرسد و قیمت های هنگفتی برای آنها در نظر گرفته میشود.

قیمت کنسول قاشق چنگال در محدوده 28 الی 40 دلار است , تفاوت قیمت این محصولات در کیفیت متریال به کار رفته و رنگ آمیزی آنها میباشد.

تولیدی کنسول قاشق چنگال

تولیدی کنسول های قاشق چنگال اغلب در شهرک های صنعتی اطراف تهران و یا مراکز استانها قرار گرفته‌اند, اگر تصمیم به تولید طرح خاصی و تعداد انبوه دارید میتوانید از مشاوران تولید ایی جهاز راهنمایی گرفته تا بتوانید در تولید و ارائه کنسول قاشق چنگال به هدف بزنید.

تولید این محصول به طرح ارائه بستگی دارد , فرض کنید یک کنسول تماما چوب مراحل و روش های راحت تری نسبت به یک کنسول ترکیب شده با چند نوع متریال دارد , مرحله بعد بازار هدف شما دوست عزیز است که خیلی نقطه حساس و مهمی میباشد.

در چند سال اخیر تولیدی های کنسول کم شدند و رغبت زیادی به تولید این محصول نشان نمیدهند که میتوان از دلایل آن گران شدن بیش از حد مواد اولیه و بی ثباتی اقتصادی باشد.

قیمت کنسول قاشق چنگال بدون پایه

بی پایه ها !!!! این کنسول ها بر روی برخی سرویس های قاشق چنگال موجود هستند و نیازی به خرید آن نیست ولی اغلب سرویسهای قاشق چنگال دارای جعبه چمدانی شکل هستند که برای قرار دادن بیرون از کابینت مناسب نیستند.

قیمت کنسول قاشق چنگال بدون پایه در محدوده قیمتی 15 الی 20 دلار میباشد.

میز کنسول قاشق چنگال یا کنسول قاشق چنگال کدام ؟

وقتی کلمه میز به نام این محصول اضافه میشود , پس باید کارایی میز را داشته باشد که با بررسی های تیم ایی جهاز تعداد محدودی از این مدلها یافته شد که اغلب هم به صورت سفارشی تولید و ارائه میشوند.

البته کلمه کنسول هم زیاد مناسب این محصول نبوده و نیست و به نظر ما باکس مناسب تر و بهتر هست.

جای کنسول قاشق چنگال کجاست؟

سوالی که برای برخی مشتریان مطرح میشود مکان استفاده از کنسول قاشق چنگال است ,  جای این محصول در هتلها و رستورانها کنار میزهای سرو و پذیرایی هست, ولی در منازل خصوصا خانه های آپارتمانی که فضای محدودی دارند پیشنهاد ما مدل پایه دار است تا بتوان از آن به عنوان یک میز دکوراتیو در گوشه‌ای از سالن پذیرایی استفاده کرد.

برای مدل های بدون پایه از آنجایی که برای قرار دادن روی میز غذاخوری باید سایز میز بزرگ باشد پیشنهاد میشود بر روی اپن آشپزخانه قرار داده شود

کنسول قاشق چنگال از کجا بخرم؟

خب معلومه از سایت ایی جهازlaugh ,  خرید آنلاین این محصولات باعث صرفه جویی در زمان میشود و قطعا تنوع بسیاری را شامل میشود , قبل از خرید حتما سایز و ابعاد کنسول قاشق چنگال را بررسی کنید و  متریال بکار رفته در آن را بررسی و از کیفیت آن آگاه شوید و یا خصوصیات کالا را بررسی کنید , با پایه و بدون پایه را بررسی کنید و مطمئن شوید کدام یک برای شما مناسب تر است و در آخر امیدوارم تجربه خوبی از خرید آنلاین کنسول قاشق چنگال از هر سایتی را داشته باشید.

کنسول قاشق و چنگال مدل mr501s
تمام شد
ابعاد 55x37x77 سانتی‌متر وزن 20000 گرم جنس چوب آبگیر ندارد مشتمل بر ابزار آشپزی ابعاد بسته بندی 78×56×38 سانتی متر وزن بسته بندی 21000 گرم..
0 تومان
کنسول قاشق و چنگال لوکس باکس کد 292 کنسول قاشق و چنگال لوکس باکس کد 292
تمام شد
ابعاد 55×44×44 سانتی‌متر وزن 5000 گرم جنس چوب سایر توضیحات رنگ فندقی قابل استفاده به شکل رومیزی و پایه دار..
0 تومان
نمايش 1 تا 12 از 36 (3 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات