منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

سرویس چینی 12 نفره

اقلام و اجزای سرویس دوازده نفره ظروف غذاخوری

 این سرویس‌های غذاخوری به عنوان یک محصول بسیار کاربردی در آشپزخانه ها، در برخی از میهمانی ها و جشن های خانوادگی، کاربرد فراوانی دارد. در این مقاله به بررسی اصول مربوط به سرویس غذاخوری چینی 12 نفره و استفاده از آن، پرداخته می‌شود.

طراحی و اجزای سرویس غذاخوری 12 نفره در کارخانجات مختلف تقریبا متفاوت هست برای مثال بعضی شرکت‌ها  اقلام دوازده نفره را به صورت بشقاب پلوخوری ، دوازده بشقاب خورشت خوری ، دوازده پیش دستی ، دوازده فنجان ، دوازده نعلبکی یا زیرفنجانی ، دوازده عدد پیاله , 6 عدد نمک پاش . قوری و 2 عدد قندان و شکرپاش , سوپ خوری درب دار , سالاد خوری 2 الی 3 , دیس معمولا 3 الی 4 عدد و گاهی اوقات برخی کارخانجات از اقلامی مانند خورشت کم کرده و به تعداد پلوخوری اضافه میکنند و یا آیتم هایی مانند کفگیر ملاقه , حلقه دستمال و .... را در ست‌ها قرار میدهند که در سایت ایی جهاز میتوانید با مطالعه بخش خصوصیات از اقلام ریز سرویس های غذاخوری دوازده نفره باخبر بشید.

نقوش و طرح های سرویس غذاخوری 12 نفره

طرح ها و رنگ های سرویس غذاخوری 12 نفره چینی این سرویس غذاخوری در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می‌شود. در برخی از مدل ها، طرح های گل، شکلات و فانتزی و در برخی دیگر، طرح های ساده و کلاسیک بر روی آنها چاپ می‌شود. رنگ های این سرویس غذاخوری نیز شامل سفید، سرخابی، سبز، زرد و آبی طلایی و ....  می‌شوند.

نگهداری و کاربرد سرویس‌های چینی 12 نفره

کاربرد سرویس غذاخوری 12 نفره چینی این سرویس غذاخوری برای استفاده در میهمانی ها، اجتماعات خانوادگی، عروسی ها و مجالس ویژه بسیار مناسب است. با داشتن این سرویس غذاخوری، شما می‌توانید ظرفیت بیشتری برای پذیرایی بر سر میز غذاخوری تا پذیرایی قبل از سرو ناهار و شام باشید.

 سعی شده تا طرح ها و اقلام با وسواس و دقت بالا در سایت ایی جهاز قرار داده بشه تا هنگام تخویل کالا با آیتم‌های متفاوتی مواجه نشوید.

با رعایت چند اصول کلی میتوانید برای سال‌ها از این سرویس‌ها غذاخوری لذت ببرید.
  • زمان استفاده از ماشین ظرفشویی برای ظروف حتما از مواد شوینده استاندارد و معتبر استفاده کنید.
  • ترجیحا ظروف طلا دار را در ماکرو قرار ندهید
  • بعداز شستشو با پارچه ظروف را خشک کرده و در جایی خشک قرار دهید.

 

کیفیت چینی لورین در رده بندی محصولات متوسط تا حدودی رو به بالا قرار دارد ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید یکی از جدیدترین های این برند است ، 99 قطعه از ظروف چینی غذاخوری با شکل هندسی جدید و مدرن و همانطور که در تصویر مشاهده میکنید پایه های بسیار زیبایی برای سوپ خوری ، کاسه های گود تک نفره که به..
9,990,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 940 (79 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات