منو | دسته بندی محصولات
سبد خرید شما

سفارشات ثبت شده بعد از 14 فروردین ارسال میشود!!

چینی خارجی 6 نفره

سرویس چینی خارجی  شش نفره یکی از کمیاب ترین محصولات در ایران است ، رنگ های بی نهایت باکیفیت و هنرمندانه این محصولات که بر روی ظروف بی نقص و ظریف خودنمایی میکند ، بی‌شک در هیچ ظروف غذاخوری یافت نخواهند شد. این محصولات که برای پذیرایی از شش نفر مناسب هستند بسیار ظریف و در نهایت دقت به جزئیات تولید شده‌اند که همین موضوع باعث میشود تفاوت بسیار زیادی با محصولات تولید داخل داشته باشد ، اشکال بسیار پیچیده و زیبای هندسی به کار رفته در این ظروف خارجی شیک هر نوع سلیقه‌ای را به خود معطوف میکند .

بهترین مارک سرویس چینی خارجی بی شک میتواند به محصولات تولید آلمان و ایتالیا برسد و از آنجایی که در چند سال اخیر دسترسی به این محصولات بسیار محدود شده است با کاهش مدل و طرح های آن در بازار ایران مواجه خواهید شد ، تیم ایی جهاز با تلاش فراوان سعی کرده است تا برخی از این محصولات را در سایت برای رفاه حال شما سروران موجود کند . برندهای همچون گیبسون ، کورل ، بی وی کی ، ایکیا و... . اقلام این ظروف غذاخوری شش نفره  24 و یا 29 پارچه است البته برندهای ترکیه ای همچون کاراجا تعداد آیتم های خود را گاها کمتر و بیشتر ارائه میکنند.

چینی استخوانی خارجی و یا بن چاینا که از پودر استخوان ساخته شده و این مواد از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند که میتوانند در برابر ضربه دوام بیشتری داشته باشند ، این مواد علاوه بر ایجاد مقاومت بالاتر با توجه به تراکم به شدت بالایی که دارند سطح بسیار صاف و سیقل را به نمایش میگذارند و همین امر باعث زیبایی صد چندان این محصول نسبت به چینی معمولی میشود ، چینی استخوانی قابلیت شکل دهی به اشکال متنوع و رعایت جزئیات بسیار دقیق را داراست .

چینی اصل خارجی به ظروف غذاخوری گفته میشود که ساخت برندهای معروف جهانی باشد و بیشتر در تعداد پارچه بالا که مناسب برای پذیرایی از نفرات زیادی است این محصول گاها به صورت شش نفره نیز عرضه میشوند ،هنر دست هنرمندان به کار رفته بر روی این ظروف قیمت آنها را بسیار افزایش میدهد ، در زمان انتخاب این محصولات ابتدا سبک و نوع سلیقه خود را در نظر بگیرید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید ، در ظروف چینی خارجی هنر دست بسیار با اهمیت است و گاهی ممکن است آثار برخی از هنرمندان به مزایده گذاشته شود از این رو نمیتوان قیمت خاصی برای آن در نظر گرفت.

چینی خارجی بی وی کی به عنوان سبک مدرن و فانتزی شناخته میشود و محصول بسیار مناسبی برای زوج های جوان است این برند بیشتر به محصولات ایکیا تمایل دارد ، از این رو علاقه مندان به برند ایکیا میتوانند از محصولات این برند دیدن و اقدام به خرید آن کنند.

ظروف چینی خارجی 29 پارچه شامل پلوخوری خورشت خوری - پیش دستی - پیاله بهمراه دو عدد نمک پاش و یک کاسه سالاد و سس خوری بهمراه یک دیس است ، این اقلام مناسب برای سرو و پذیرایی یک مهمانی شش نفره و کمتر است ، لعاب به کار رفته بر روی ظروف باعث میشود تا هیچگونه لک و تغییر رنگی بر روی این محصول قرار نگیرد و به راحتی انواع مواد غذایی را در آن سرو و استفاده کنید ، قابلیت استفاده در انواع ماکرو و ماشین ظرفشویی یکی دیگر از ویژگی های این محصولات خارجی است.

سرویس چینی خارجی bvk کد 71713 در دسته محصولات ظروف غذاخوری خارجی فانتری قرار دارد ، این محصول با ترکیب رنگی که در تصویر مشاهده میکنید ، جزو محصولات خاص و بسیار زیبای این برند است ، این ظروف از ترکیب طیف رنگ های مشکی ، کرم ، سفید تشکیل شده است ، این محصول که شامل سس خوری بدون دسته است ، در نوع خود بی..
5,950,000 تومان
سرویس چینی بن جاینا یکی از محصولات بسیار پرطرفدار در بین علاقه مندان به چینی به شمار می‌آید ، خصوصا اگر این محصول از برند بی وی کی بوده باشد ، بن چاینا سبک تر و ظریف تر از چینی های معمولی بوده و کیفیت بالاتری نسبت به نسل قبلی خود دارند ، این محصول که در تصویر مشاهده میکنید دارای طرحی فانتزی و م..
5,950,000 تومان
سرویس چینی خارجی بی وی کی ساخته شده از بهترین نوع بن چاینا در کشور چین است ، طرح به کار رفته بر روی این ظروف غذاخوری بسیار جذاب است با دقت بیشتر به طرح نقش بسته بر روی این محصول خواهید دید که رنگ های بسیار ملایم چقدر زیبا و هنرمندانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند ، کیفیت رنگ خارجی به کار رفته د..
5,950,000 تومان
سرویس چینی خارجی یکی از کمیاب ترین محصولات در ایران است ، فروش انواع محصول ایرانی به نام برندهای خارجی در چند سال اخیر بسیار مشاهده شده است ، از این رو ما در ایی جهاز محصولات وارداتی و بسیار با کیفیت ظروف چینی را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم تا بتوانید خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید ، این..
6,350,000 تومان
نمايش 1 تا 12 از 116 (10 صفحه)

محصول الان ناموجود هست به محض موجود شدن خبر میدم بهتون

نام
ایمیل
تلفن همراه
توضیحات